رسول آرام:

ایجاد اتاق فکر در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و بیشبرد اهداف تعلیم و تربیت ضروری است

ملارد (پانا) - در دیدار مدیر آموزش و پرورش ملارد با هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان ، بر ایجاد اتاق فکر با هدف رفع آسیب‌های اجتماعی تأکید شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اتاق فکر در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و بیشبرد اهداف تعلیم و تربیت ضروری است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در سالروز تاسیس شورای نگهبان، در نشست با هیأت نظارت انتخابات بیان کرد: یکی از راهکارهای اساسی کاهش آسیب‌پذیری اجتماعی و رسیدن به مقصد نهایی تعلیم و تربیت تشکیل اتاق فکر و همفکری است.

در این دیدار حجت‌الاسلام، رسول آرام بر همکاری‌های فرهنگی و بصیرتی بین دفتر نظارت و آموزش و پرورش در شهرستان ملارد تاکید کرد و گفت: امروزه که ارزش‌های انسانی در حال کمرنگ شدن است و آسیب‌های اجتماعی تشدید می‌شود، ضروری است برای هدایت و حمایت نسل جوان اقداماتی همه‌جانبه داشته باشیم.

مسئول دفتر هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان ملارد، ایجاد اتاق فکر با هدف برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت را ضروری دانست و افزود: تشکیل اتاق‌های فکر با حضور نخبگان و صاحب‌نظران دارای تجربه بالا در سایه ولایتمداری و تعهد می‌تواند راه‌حل های مفیدی را پیش روی آموزش و پرورش باز کند.

وی به شناسایی نخبگان نیز اشاره کرده و گفت: لازم است برنامه‌ای جامع در جهت شناسایی، جذب و هدایت نخبگان در حوزه‌های تربیتی عملیاتی شود.

این مقام مسئول همچنین از فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان تجلیل کرد و گفت: فعالیت‌های خیرین در شهرستان ملارد مشهود است که حاصل پویایی و تعاملات سازنده مجمع خیرین مدرسه‌ساز است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار