فرماندار ملارد:

کتاب و کتابخوانی، پایه فرهنگ هر جامعه است

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای ترویج و اشاعه فرهنگ کتابخوانی گفت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاوه بر تاثیرگذاری در رشد و توسعه جامعه، از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۹۵۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کتاب و کتابخوانی، پایه فرهنگ هر جامعه است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد در رابطه ترویج فرهنگ کتابخوانی عنوان کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی‌های مناسب، به کارگیری ایده‌های نو برای عرضه کتاب در نقاط پرتردد شهرستان و اقدامات فرهنگی، فرهنگ کتابخوانی را در جامعه رشد داد.

بر اساس قانون، شهرداری‌ها مکلف به واریز نیم درصد از درآمدهای خود به نهاد کتابخانه هستند، شهرداری‌های ملارد و صفادشت هر چه سریعتر نسبت انجام این تکلیف قانونی اقدام کنند.

در بازدیدهائی که تاکنون از کتابخانه های سطح شهرستان داشته ام فضای ساختاری و فیزیکی نیاز به بازنگری و پویائی بیشتر داشته و باید برای جذب و افزایش کتابخوان برنامه ریزی شود.

جمع آوری بانک اطلاعات از نویسندگان و ناشران شهرستان و تهیه نقش راه و برنامه های کاربردی تا جلسه بعدی در دستور کار اعضای انجمن قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار