علی آمره:

پرداختن به مسأله تربیت راه برگشت به مسیر سعادت و سلامت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ آموزش و پرورش تهران در جلسه شورای پرورشی منطقه، با بیان اینکه پرداختن به مسأله تربیت راه برگشت به مسیر سعادت و سلامت است، احیای مسائل تربیتی به روش‌های نوین را از مهمترین هدف تربیتی آموزش و پرورش منطقه 8 دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۵۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداختن به مسأله تربیت راه برگشت به مسیر سعادت و سلامت است

در جلسه شورای پرورشی منطقه 8 که با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه، وحید شیخی؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، یاصر قبادی؛ معاون مالی و پشتیبانی، کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی و کانون تربیتی و فرهنگی اندیشه، مدیران دارالقرآن های اسراء و ثامن الحجج و مدیران مجموعه های ورزشی شهید رجایی و امام رضا(ع) و نامجو، روز چهارشنبه 29 تیر 1401 در اتاق شورای ثامن اداره آموزش و پرورش منطقه 8 برگزار شد، آمره ضمن عرض تبریک میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) و خدا قوت ویژه به همه دست اندرکاران حوزه پرورشی و تربیت بدنی گفت: انشاالله این نشست ها بتواند زمینه های مناسب برای تعالی امر تربیت را در سطح منطقه رقم بزند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 موضوع اصلی منطقه را دغدغه های تربیتی دانست و اضافه کرد: باید محور همه گفتمان های منطقه چه در نشست های آموزشی و چه در نشست های پرورشی، همین موضوع باشد.

وی با بیان اینکه گمشده اصلی جامعه ما مسأله تربیت است، پرداختن به این مسأله را تنها راه برگشت به مسیر سعادت و سلامت دانست.

علی آمره خاطرنشان کرد: در ایام کرونا بیشترین آسیب، مسأله تربیت دانش آموزان بود و این تعطیلی کلاس های درسی و آموزش در فضای مجازی قابل پیش بینی نبود و تربیت مسلماًَ در این فضا کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن بود و دسترسی دانش آموزان به ابزارهای موجود در فضای مجازی قبل از رشد یافتن کامل آنها و ضعف شدید در سواد رسانه ای خانواده ها، آسیب فرهنگی زیادی به دانش آموزان وارد کرد، پس ما مسئولان تربیتی باید تلاش کنیم که اولا این آسیب ها را شناسایی و سپس با روش های نوین مسائل تربیتی از بین رفته را احیا کنیم.

آمره در خاتمه خطاب به همکاران تربیتی و تربیت بدنی منطقه گفت: ما باید من و توئی را کنار بگذاریم و با بکارگیری افکار، اندیشه ها، توان، منابع و امکانات در اختیار خود اهداف عالی را محقق کرده، یکدل و یکدست در کنار یکدیگر خواهر و برادروار کار کنیم و از مجموعه تربیتی ما تنها یک صدا خارج شود که منجر به وحدت تربیتی شود.

وی افزود: باید از کبر و غرور دوری کنیم تا ظرفیت پذیرش در ما ایجاد شود چرا که غرور مانند یک صافی مانع ورود بسیاری از خیرها می شود و اگر لطف خداوند در همت ما جاری نشود قطعا هیچ موفقیتی به دست نخواهد آمد.

علی آمره با اشاره به این که یکی از سنگرهای مهم ما، فضای تربیت بدنی ماست، گفت: چه نیکوست که در فضای تربیت بدنی، مباحث تربیتی جاری شود و شعارهای ارزشی گفته شود تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

در پایان این جلسه همه همکاران حوزه پرورشی و تربیت بدنی نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه و از پشتیبانی همیشگی مدیریت آموزش و پرورش منطقه تشکر و قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار