معاون وزیر آموزش و پرورش :

دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی با مشارکت مردمی و دستگاه‌های دیگر تسریع می‌شود

ارومیه(پانا)‌ - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش به تنهایی قاد ر به دستیابی به اهداف سند تحول و ماموریت‌های سنگین خود نخواهد بود و مشارکت مردمی و دستگاه‌های در این زمینه تسریع کننده این اقدام مهم است.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی با مشارکت مردمی و دستگاه‌های دیگر  تسریع می‌شود

احمد محمود زاده در شورای اموزش و پرورش شهرستان خوی افزود: اعتقاد داریم همه مردم باید در آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند تا با استفاده از ایده های مختلف و متنوع مردم حیات طیبه را محقق کنیم.

معاون وزیر اموزش و پرورش در شورای اموزش و پرورش شهرستان خوی گفت: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت را رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور می‌داند.

وی گفت: نیروی انسانی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دارای برجستگی ها علمی، اخلاقی و عقیدتی باشد.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: به دنبال این هستیم که انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه تربیت کنیم که زمینه سازی این تربیت باید در تمام مدارس کشور با بهره گیری از ظرفیت های ذی نفعان آموزش و پرورش صورت گیرد.

محمودزاده افزود: بحث مردمی سازی آموزش و پرورش و شفافیت از محورهای اصلی برنامه های دولت فعلی است.

وی گفت: باور داریم ظرفیت معلمان کشور یک ظرفیت بی نظیر برای ادامه توسعه مسیر انقلاب است و تنها با معلم است که می توان ارزشهای اسلامی را در جامعه بیش از پیش تقویت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار