توجه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی از سیاستهای مهم اموزش و پرورش است

ارومیه(پانا)- مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ارتقا سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی از سیاست‌های مهم آموزش و پرورش در سالجاریست.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توجه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی از سیاستهای مهم اموزش و پرورش است

جواد جنگی در شورای اموزش و پرورش شهرستان خوی افزود: توسعه کمی و افزایش پوشش تحصیلی مدارس غیردولتی جهت رسیدن به میانگین کشوری و ارتقا سطح کیفی فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس غیردولتی در کنار نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی در حوزه های مختلف آموزشی ، پرورشی،اداری، مالی، شهریه و ثبت نام جزو سیاستهای اجرایی و قابل پیگیری در این بخش است.

مدیر کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: گزینش تمام نیروهای شاغل آموزشی و اداری مدارس از اهدفی است که در این بخش پیگیری می شود.
وی اظهار داشت: تسهیل در روند اخذ تاییدیه استحکام بنا ساختمان مدارس غیردولتی، حمایتهای حقوقی و قضایی لازم از مدارس غیردولتی، نظارت بر روند پرداخت حقوق و بیمه نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی، اجرای دقیق شاخصها و اهداف تدوین شده برای مدارس غیردولتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز از سیاستهای اجرایی در این بخش است.
وی ادامه داد: توجه ویژه و ارتقا فعالیتها و برنامه های پرورشی در مدارس غیردولتی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نیز در این راستا مورد تاکید و پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار