توضیح رئیس سازمان برنامه درباره اعتبارات قانون رتبه‌بندی معلمان

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای رتبه‌بندی معلمان گفت۶ هزار میلیارد تومان برای این ماه در نظر گرفته شده که اگر دوستان در وزارت آموزش و پرورش احکام را آماده کنند به محض اینکه احکام آماده شود، پرداخت‌ها در سقف بودجه صورت می‌گیر‌د.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح رئیس سازمان برنامه درباره اعتبارات قانون رتبه‌بندی معلمان

مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره اعتبارات مصوبات استانی، اظهار کرد: در پایان سال گذشته تعهدات سفر استانی را ۱۳۵ درصد بالاتر از آنچه که تعهد کرده بودیم، انجام دادیم.

وی افزود: امسال نیز از برج ۵، پرداخت‌های عمرانی بیشتر خواهد شد؛ چون درآمدهای اصلی دولت مالیات و نفت است؛ معمولا درآمدهای مالیاتی از برج ۵ محقق می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: ما تعهد دادیم برای مصارف کشور استقراض نکنیم و روی این تعهد ایستاده‌ایم. از برج ۵ به بعد پرداخت‌های عمرانی افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: در تیرماه ۱۲ هزار میلیارد تومان برای عمرانی گذاشته‌ایم که تخصیص داده شده و انجام خواهد شد؛ این علاوه بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اوراقی است که برای عمرانی داده می‌شود یعنی در همین ماه حدود ۲۷ هزار میلیارد تومان برای عمران در نظر گرفتیم که پرداخت خواهد شد.

میرکاظمی در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: ما ۶ هزار میلیارد تومان برای این ماه در نظر گرفته بودیم که دوستان در وزارت آموزش و پرورش احکام را آماده کنند به محض اینکه احکام آماده شود، پرداخت‌ها در سقف بودجه صورت می‌گیر‌د.

وی ادامه داد: مبلغی که در قانون وضع شده بین ۳۶ تا ۳۸ هزار میلیارد تومان سقف بودجه رتبه‌بندی معلمان است.

میرکاظمی درباره پرداخت عیدی به کارمندان دولت در مناسبت های مذهبی و ملی گفت: ما تا کنون چنین مصوبه ای نداشتیم اما اگر ان شا الله انجام شود شامل حال کارمندان دولت هم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره بازگشت ارز ۴۲۰۰ تومانی، اظهار کرد: به عنوان مثال امروز قیمت گندم تغییر پیدا نمی‌کند؛ اسم ۴۲۰۰ تومانی است اما ما با مابه‌التفاوت ریالی می‌دهیم یعنی امروز چیزی تحت عنوان ارز ترجیحی برای گندم نیست. اگر دولت بخواهد حمایتی از بخشی داشته باشد، مابه‌التفاوت ریالی پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم که با پرداخت‌هایی که انجام می‌شود، مقداری بتوانیم مردم را حمایت کنیم. ما روغن را ۷۰۰ دلار می‌خریدم و امروز به ۲ هزار و ۳۰۰ دلار رسیده است. مردم ما خیلی رعایت کردند و ما نیز تلاش کردیم با منابع پایدار مردم را حمایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار