شهناز کریمی:

دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نباید در تابستان رها شوند

تهران (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت تابستان با غنی‌سازی اوقات فراغت عجین شده است، والدین و مدرسه باید برای تابستان برنامه داشته باشند و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نباید در تابستان رها شوند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نباید در تابستان رها شوند

شهناز کریمی در مراسم افتتاح پایگاه‌های تابستانی که امروز در کانون تربیتی سبحان برگزار شد، ضمن تشکر از همکاران شاغل در مدارس استثنایی اظهار کرد: امسال سال سختی در مدارس بود آموزش مجازی و از سرگیری آموزش باعث نشد از اهداف تعلیم و تربیت دور شویم و فعالیت‌های مختلف قرآنی، ورزشی و آموزشی دنبال شد.

وی افزود: در دنیای امروز با توجه به مشکلات امروز جهان، معلمان و والدین مسئولیت سختی در این حوزه دارند.

کریمی بیان کرد: در دهه امامت و ولایت هستیم، با توجه به فعالیت پایگاه‌های تابستانی لازم است همکاران برنامه‌های مختلف داشته باشند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: در آستانه عید غدیر خم هستیم و ضروری است فعالیت‌ها در این باره برنامه‌ریزی شود.

وی ادامه داد: تابستان با غنی‌سازی اوقات فراغت عجین شده است والدین و مدرسه باید برای تابستان برنامه داشته باشند. دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نباید در تابستان رها شوند.

کریمی افزود: در تابستان باید از فرصت‌های تربیتی استفاده کنیم. تاثیر فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی در رشد و ارتقای دانش‌آموزان بسیار موثر است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: متنوع‌سازی محیط‌های یادگیری یکی از وظایف ماست که با اجرای برنامه‌های مختلف محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: خانواده باید زمینه رشد و خلاقیت در دانش‌آموزان را محقق کند، خانواده باید با هدایت دانش‌آموز ما را به تحقق اهداف‌مان نزدیک کند.

کریمی از ابلاغ دستورالعمل هر دانش‌آموز یک مهارت خبر داد و گفت: با توجه به فرایندهای مدارس باید بتوان این شعار را محقق کنیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: هویت دینی اسلامی دانش‌آموزان باید در پایگاه‌های اوقات فراغت تقویت شود در این پایگاه‌ها هویت دینی دانش‌آموزان رشد می‌یابد.

وی خبر داد: سال گذشته ۳۰۰ دانش‌آموز در ۱۰ مدرسه فعالیت می‌کردند. کانون سبحان نیز ۵۷۰ دانش‌آموز را در تابستان پوشش داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار