کسب اولین مدال نقره تاریخ ایران در رشته جودو توسط دانش‌آموز معلول جسمی- حرکتی

تهران (پانا) - امیرحسین برزنونی، اولین شرکت‌کننده معلول جسمی- حرکتی دفاع شخصی جودو با نمایش ارزشمند خود بر سکوی دوم ایستاد و اولین مدال نقره تاریخ معلول جسمی - حرکتی در این رشته ایران را به ارمغان آورد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب اولین مدال نقره تاریخ ایران در رشته جودو توسط دانش‌آموز معلول جسمی- حرکتی

مراسم تجلیل وتقدیر از اولین دفاع شخصی جودوکار معلول جسمی- حرکتی در مسابقات کشوری جودو در استان تهران برگزار شد.

مراسم تجلیل و تقدیر از اولین دفاع شخصی جودو کار معلول جسمی حرکتی در مسابقات کشوری دفاع شخصی جودو تهران با حضور آرش میراسماعیلی، قهرمان المپیک جهان در رشته جودو و ریاست فدراسیون جودو، علی جوادی؛ رییس وزارت ورزش استان تهران، پیمان ترکاشوند؛ رییس هیات جودو و موسی سالاروند؛ رییس دفاع شخصی استان تهران برگزار شد.

اولین مدال نقره تاریخ دفاع شخصی جودو معلول جسمی- حرکتی ایران با تلاش و همت امیرحسین برزنونی، دانش ‌آموز مدرسه استثنایی سروش منطقه 4 رقم خورد.

مسابقات کشوری جودو به میزبانی باشگاه امام علی استان تهران و با نمایش جذاب و دیدنی این دفاع شخصی جودوکار برگزار شد و امیرحسین برزنونی اولین شرکت کننده معلول جسمی- حرکتی دفاع شخصی جودو با نمایش ارزشمند خود بر سکوی دوم ایستاد و اولین مدال نقره تاریخ معلول جسمی- حرکتی در این رشته ایران را به ارمغان آورد.

امیرحسین برزنونی، دانش‌آموز پایه یازدهم رشته کاردانش در مدرسه استثنایی سروش منطقه ۴ در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «خوشحالم که نتیجه زحمات مربی و حمایت خانواده‌ام را گرفتم. فشار زیادی را در طول مدت اردوها و تمریناتم با این امید که موفق خواهم شد پشت سر گذاشتم و من و مربی ام حمیدرضا برزنونی هم قسم شده بودیم تا با دست پر از زمین مسابقه بیرون بیایم.»

برزنونی اضافه کرد: «من در دو دوره مسابقات کشوری پرتاب، موفق به کسب مقام های اول و دوم شدم و همینجا از سید جواد موسوی‌، بابت تمام زحماتشان تشکر می کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.»

دارنده مدال نقره این مسابقه تصریح کرد: «این مدال را به تمام مردم ایران تقدیم می‌کنم و به خاطر زحماتی که خانواده‌ام در این سال‌ها برای من کشیده‌اند از آن‌ها سپاسگزارم.»

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار