آیین نمادین استانی مدرسه تابستانه «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری» در ارومیه برگزار شد

ارومیه (پانا) - با حضور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، آیین نمادین استانی مدرسه تابستانه «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری» در مدرسه امام سجاد علیه سلام ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین نمادین استانی مدرسه تابستانه «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری» در ارومیه برگزار شد

آیین نمادین استانی مدرسه تابستانه «طرح تعمیق و تثبیت یادگیری» با حضور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان صبح امروز در محل دبستان امام سجاد علیه السلام ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

«جواد جنگی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم اظهار داشت: تعمیق یادگیری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان، حمایت از دانش‌آموزان لازم التوجه (دیرآموز، فاقد دسترسی به آموزش حضوری یا مجازی، بد سرپرست و بی سرپرست) و کاهش افت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل به ویژه کلاس اول و دوم ابتدایی از اهداف اصلی طرح تعمیق و تثبیت یادگیری می باشد.

وی با بیان اینکه پایگاه های ثبت شده در سامانه ۶۹۲پایگاه در سطح استان می باشد؛ افزود: این طرح در قالب ۱۶تا ۲۴جلسه برای هر ماده درسی از اول تیرماه تا آخر مرداد ماه ۱۴۰۱اجرا می شود.

وی ادامه داد: این طرح برابر آخرین آمار ثبت شده در سامانه برای دانش آموزان با مقیاس قابل قبول و نیاز به تلاش برای ۴۴هزار و۴۳۳نفر دانش آموز در سطح استان در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: این طرح برای دانش آموزان پایه اول تا ششم در پایگاه های سطح شهر و روستا برگزار می شود.

جنگی بیان کرد: این طرح ۳۰هزار و۴۲۷نفر دانش آموزان در مقیاس قابل قبول و ۳۰نفر دانش آموز در مقیاس نیاز به تلاش بیشتر را پوشش خواهد داد.

گفتنی است طرح مدرسه تابستانه شامل طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و طرح مطالعه دقیق - یادگیری عمیق می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار