معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شهرستان‌های استان تهران :

جذب نیروی انسانی توانمند تضمین‌کننده کیفیت و اثربخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اجرای فرآیند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب نیروی انسانی توانمند تضمین‌کننده کیفیت و اثربخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک فر با بیان این خبر گفت: همواره آموزش و پرورش، یکی از محورهای مهم توسعه پایدار کشورها بوده و پایه و اساس هر جامعه وابسته به تعلیم و تربیت افراد آن است، به طوری که معلمان نقش الگویی و موثری در شکل گیری شخصیت نسل جوان به عهده دارند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: از این رو انتخاب و جذب افراد علاقه مندی که با عنصر خودتوسعگی بتوانند الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بنابراین آموزش و پرورش برای تامین بخشی از نیروی انسانی خود از طریق آزمون استخدامی اقدام می کند که افراد داوطلب پس از کسب امتیاز لازم کتبی در آزمون و انجام فرآیند مصاحبه تخصصی؛ ارزیابی، گزینش و جذب خواهند شد.

نیک فر، با اشاره به انجام فرایند مصاحبه آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۰ از هفتم لغایت 22 تیر ماه، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله در طی این مصاحبه، افراد شایسته، متعهد و متخصص به جمع فرهنگیان استان تهران بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار