معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مصاحبه با پانا گفت:

صلاحیت‌های شش هزار نفر برای شغل معلمی بررسی می‌شود

اصفهان (پانا) - معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از انجام روند مصاحبه «مادۀ 28» برای استخدام در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
صلاحیت‌های شش هزار نفر برای شغل معلمی بررسی می‌شود

ابراهیم حیدرپور، معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مصاحبه با پانا گفت: به طور میانگین چیزی نزدیک به 220 تا 260 پرونده در روز جمع آوری می شود. از روز ششم تیر فرآیند مصاحبه آغاز شده است و تا کنون شش روز از شروع جمع آوری پرونده ها می‌گذردکه بیش حدود 1600 پرونده تشکیل شده است.»

وی افزود: « هم اکنون در روند انجام مصاحبه «مادۀ 28»، در حال مصاحبۀاز همکارانی هستیم که در حال طی کردن فرآیند آزمون استخدام پیمانی هستند. یعنی براساس آزمونی که از طرف سازمان سنجش گرفته می‌شود تعدادی از معلمان را جذب می کنیم. حدود «سه هزار و ششصد و هجده نفر» به عنوان پذیرفته شده مرحلۀ اول به بخش مصاحبه معرفی شدند که پس از طی فرآیند بررسی مدارک، بررسی پژوهش ها و بررسی معاینات پزشکی، برای مصاحبه به این بخش مراجعه می‌کنند.»

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: « به دلیل اینکه جمعیت معلمان ابتدائی بیش‌تر بود، سه روز اول را ویژه خانم ها و سه روز دوم را ویژه آقایان قرار دادیم و رشته های دیگر مثل دبیری، هنر آموزی و سایر رشته ها هم در روزهای بعد انجام شد. این فرآیند از ابتدا تا انتها حدود 15 روز طول می کشد. در نهایت ما نمرات مصاحبه، نمره پژوهشی و جمع نمرات را در قالب یک فایل برای وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش ارسال می‌کنیم.»

معاون آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش سخنان خود را اینگونه پایان داد: « نمرۀ علمی 70 درصد امتیاز و نمرۀ مصاحبه، 30 درصد امتیاز اشخاص را تشکیل می‌دهند. تعداد مشخصی از داوطلبان بر اساس بالاترین امتیاز، پذیرفته می‌شوند. ما حدود 2000 معلم نیاز داشتیم که هم اکنون از سه برابر ظرفیت، یعنی از حدود 6000 نفر، برای مصاحبه دعوت به عمل آوردیم. تا کنون 3600 نفر از این افراد معرفی شدند. تعداد دیگری از افراد براساس امتیاز بومی و امتیاز متأهل بودن که به امتیاز مدارک آنها اضافه شده‌است، به تعداد 600 نفر به ما معرفی می شوند.

خبرنگار: مهدی صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار