رئیس سازمان برنامه و بودجه به پانا پاسخ داد:

پرداخت حقوق معلمان طبق آیین‌نامه رتبه‌بندی چه زمانی انجام می‌شود؟

رتبه‌بندی معلمان باید بتواند افت کیفی که در طول سنوات اخیر در آموزش و پرورش اتفاق افتاده است را ترمیم کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت تنظیم آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و پرداختی‌های معلمان طبق این آیین‌نامه را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت حقوق معلمان طبق آیین‌نامه رتبه‌بندی چه زمانی انجام می‌شود؟

سیدمسعود میرکاظمی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران در پاسخ به پانا، درباره انتقاد برخی نمایندگان مجلس درباره اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: «رتبه‌بندی براساس آن چیزی که در قانون تصویب شده است برای این است که ارتقای کیفیت آموزش را به دنبال داشته باشد. نباید ترمیم حقوق دیده شود. باید به گونه‌ای باشد که این افت کیفی که در طول سنوات اخیر در آموزش و پرورش اتفاق افتاده است را بتوانند ترمیم کند، یعنی انگیزه‌ای باشد برای ارتقای کیفی در آموزش و پرورش.»

وی ادامه داد: «دوستان در حال کار هستند تا آیین‌نامه تکمیل شود و این اتفاق بیافتد؛ یعنی در کنار کمک به معیشت معلمان در عین حال آن اهدافی که قانون‌گذار برای بحث آموزش در کشور تعیین کرده است هم اتفاق بیافتد.»

میرکاظمی درباره زمان پرداخت‌ها به معلمان براساس آیین‌نامه رتبه‌بندی گفت: «همکاران در حال تنظیم آیین‌نامه هستند و به محض آماده شدن احکام براساس این آیین‌نامه، پرداخت‌ها انجام خواهد شد.»

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: «هر وقت آموزش و پرورش احکام را آماده کند براساس آیین‌نامه‌ای که تهیه شده است بلافاصله پرداخت‌ها انجام خواهد شد.»

وی در خصوص وضعیت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و پرداخت مابه‌التفاوت‌ها، گفت: «در این زمینه هرچه قانون حکم کرده باشد، انجام می‌شود. چون بحث مربوط به صندوق تامین اجتماعی است و این صندوق در اختیار دولت نیست. ممکن است تاخیر داشته باشد اما بالاخره انجام می‌شود و طبق قانون هم خواهد بود و خارج از آن انجام نخواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار