سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد

ملارد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد از برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان ملارد با هدف تبیین فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی برای فرهنگیان در سطح شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ملارد

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد از برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر کانون بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات جلال میرزانژاد در طول تصدی این پست تقدیر و رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی با حفظ سمت به عنوان مدیر این کانون معرفی شد.

تیموری‌راد در مورد فعالیت‌های این کانون بیان کرد: اجرای فعالیتهای جذب، آموزش، سازماندهی و حفظ و انسجام آحاد فرهنگیان بر اساس طرح‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، تهیه تقویم برنامه‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی، روشنگری و رفع ابهامات عقیدتی سیاسی، تامین نیازهای فکری و معنوی فرهنگیان بسیجی بر اساس طرح‌های ابلاغی و با بهره‌گیری از شخصیت‌های علمی و حوزوی، از جمله اقدامات این کانون است.

سرپرست آموزش و پرورش ملارد افزود: تبیین فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی برای فرهنگیان در سطح شهرستان به منظور نیل به خودباوری، احساس مسؤلیت، همیاری صنفی، وحدت کلمه، نوآوری و خلاقیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری از طریق برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها، مسابقات و سایر تدابیر ابلاغی، جزو سایر فعالیت‌های کانون بسیج فرهنگیان است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار