دیدار اعضای هیأت رییسه مجلس دانش‌آموزی قائمشهر با مدیر آموزش و پرورش

قائمشهر (پانا) - نشست اعضای هیأت رییسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان قائمشهر با مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای هیأت رییسه مجلس دانش‌آموزی قائمشهر با مدیر آموزش و پرورش

در ابتدای این نشست، نمایندگان مجلس دانش آموزی به بیان مسایل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهرستان پرداختند؛ در ادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش قائمشهر به گفت و گو با نمایندگان پرداخت.

هوشنگ اصغریان گفت: دوران پس از کرونا دوره مهمی برای استفاده مجدد از مشارکت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های آنان است. نمایندگان مجلس دانش آموزی باید چشم و زبان دانش آموزان برای انتقال دغدغه ها و مسایل آنان باشند.

اصغریان عنوان کرد: شما به عنوان الگوهای منتخب مدرسه هستید و نمایندگان مجلس دانش آموزی در شهرستان هستید، شما دانش آموزان باید حضور فعال و کار آمدی داشته باشید، برنامه ریزی کرده و جلسات متعدد برگزار کنید تا فعالیت هایی دارای نظم و ترتیب ایجاد کنید.

وی گفت: ارتباط ما با شما به این منظور است که بتوانیم در انتقال اطلاعات و مشکلات و حل مسائل به شما دانش آموزان کمک کنیم و شما دانش‌آموزان نیز با مهارت و هوشمندی خود به دنبال حل مسئله باشید و خلاقانه عمل کنید.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در ادامه عنوان کرد: هر کدام از شما دانش آموزان برنامه ی مکتوب داشته باشید زیرا کمرنگ ترین نوشته ها از پررنگ ترین حافظه ها قابل اعتمادتر هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با دریافتن جایگاهتان در مجلس دانش آموزی و اینکه فلسفه ی وجود این مجلس چیست و چه کارکردهایی دارد بتوانید یک برنامه ی درست را در پیش بگیرید.

دانش آموز خبرنگار: حنانه پاریاو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار