کریمی: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ، علمداران گام دوم انقلاب هستند

شیراز(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، نمایندگان مجلس دانش‌آموزی را علمداران گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت تلاش دانش‌آموزان به عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی در راستای تحقق بیانه گام دوم انقلاب اسلامی ستودنی است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی ، علمداران گام دوم انقلاب هستند

مرتضی کریمی امروز در اولین نشست نمایندگان یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان فارس که با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور برگزار شد در پاسخ به زمان شروع به کار یازدهمین مجلس دانش آموزی چنین بیان کرد: از امروز رسما شروع به کار مجلس دانش‌آموزی در استان فارس کلید خواهد خورد و تا پایان سال 1402 ادامه خواهد داشت.

کریمی دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی را علمداران گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و خطاب به آن‌ها گفت: تلاش شما دانش‌آموزان به عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی در راستای تحقق بیانه گام دوم انقلاب اسلامی ستودنی است و به سبب عظم راسخی که در ایفای ماموریت خود به کار گرفته‌اید از شما تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی و آموزش و پرورش، در راستای تحقق رویکرد دانش‌آموزش محوری خود ثابت قدم و استوار است گفت: مطالبه‌گری دانش‌آموزان تشکیلاتی در مناطق 59 گانه آموزش و پرورش حاکی از توجه دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مسئولیت پذیری است.

وی ادامه داد: دریافت بازخوردهایی مبنی بر راه افتادن مجلس دانش‌آموزی، نه در معنای نمایشی بلکه در معنای حقیقی کلمه نیز از رویکرد دانش‌آموز محوری این سازمان حکایت دارد.

کریمی خطاب به دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی گفت: ما مسئولان به توانمندی نسل جوان و قدم گذاشتن آن‌ها در مسیر علمداری گام دوم انقلاب اسلامی اعتماد داریم و با اقتدا کردن نماز عشق از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس در ادامه این مراسم، با ابراز خرسندی از دانش‌آموزان شرکت کننده در مجلس دانش‌آموزی گفت: پذیرفتن عنوان عضو مجلس دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان، پدید آورنده عرصه‌ حضور آن‌ها در فضایی است که بسیاری از نوجوانان ادعای توانمندی برای حضور در آن را دارند.

علیرضا شادباش گام اول انقلاب اسلامی را انقلاب و گام دوم انقلاب اسلامی را تشکیل نظام اسلامی که با انتخابات جمهوری اسلامی به تحقق پیوست عنوان کرد و گفت: مهم ترین نکته بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمدن سازی است و از دانش‌آموزان انتظار می‌رود که در راستای پیاده سازی گام دوم انقلاب پرتوان و پر انرژی و با امید قدم بردارند.

شادباش گام سوم انقلاب اسلامی را دولت اسلامی و گام چهارم انقلاب را ایجاد جامعه اسلامی در راستای شکل گیری تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و گفت: پرداختن به تربیت سرباز در گام پنجم انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و شما نوجوانان عضو مجلس دانش‌آموزی در این امر دخیل هستید.

وی با اشاره به توانمندی امام خمینی (ره) در مقابله با شاه و بیرون راندن آن از کشور گفت: به برکت انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که داشته است در 50 سال آینده کشور اول دنیا خواهیم شد.

در این مراسم که با حضور قائم مقام معاون وزیر و رئیس سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی، نمایندگان دوره دهم تجربیات خود را درا ختیار نمایندگان مجلس یازدهم قرار دادند و در ادامه به بیان نقطه نظرات و مسائل مختلف حوزه دانش‌آموزی پرداختند.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار