مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری:

اوقات فراغت برای دانش‌آموزان یک فرصت طلایی است

ساری(پانا)- اوقات فراغت برای دانش‌آموزان یک فرصت بسیار مناسب و طلایی برای کسب مهارت‌های دانش‌آموزی از نظر علمی، فرهنگی، هنری و قرآنی است. ‌

کد مطلب: ۱۲۸۸۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت برای دانش‌آموزان یک فرصت طلایی است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری در رابطه با طرح اوقات فراغت دانش آموزان گفت: مصوب شد که طرح اوقات فراغت در کانون ها، مدارس و مجتمع های ورزشی با شرایط ویژه والدین از نظر اقتصادی برگزار شود.

پریسا خورشیدی افزود: افتتاحیه اوقات فراغت چهارم تیر در کانون حضرت فاطمه زهرا به صورت استانی با همکاری ناحیه ۲ ساری برگزار می شود.

خورشیدی در مورد مراکز اوقات فراغت دانش آموزان گفت: مراکزی همانند کانون فاطمه زهرا، کانون شهید فهمیده، مجتمع های ورزشی، مدارس(کانون در مدرسه)، دارالقرآن امیرالمؤمنین و هسته مشاوره آماده پذیرایی از دانش‌آموزان و والدین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سعی و تلاش کانون ها و مراکز اوقات فراغت با توجه به بخشنامه و شیوه نامه های وزارتی و مصوبه کمیته اوقات فراغت به این صورت است که از اساتید برجسته با توجه به رشته شغلی، از همکاران فرهنگی و نیروی آزاد استفاده شود. در صورت امکان از دانش آموزان برتر که دارای رتبه های کشوری و استانی هستند به صورت طرح سوال یا طرح تمرین کمک به عمل می آید.

خورشیدی با توجه به اینکه اولین سال پس از بیماری کرونا است که کلاس های اوقات فراغت برگزار می‌شود تشریح کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا مزید بر علت بوده و مراکز اوقات فراغت تعطیل بوده است، هم اکنون نیاز به مراقبت ویژه با توجه به پروتکل بهداشتی می باشد، دانش آموزان باید در سامانه همگام ثبت شوند و این ثبت در مراکز اوقات فراغت باید اجرا شود، با توجه به ثبت نام آنها در تمام مراکز اوقات فراغت قابل برگزاری است.

وی گفت: انتظار می رود که خانواده ها از این فرصت خوب برای فرزندان خود که با توجه به شرایط اقتصادی آنها تعبیه شده است، به نحوه احسن استفاده کنند و بهره فراوان را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار