معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان:

به آینده امیدوار باشید و روحیه مطالبه‌گری را فراموش نکنید

کرمان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت شما منتخبین مجلس دانش‌آموزی زبان گویای کل دانش‌آموزان استان کرمان هستید، پس بکوشید با طرح موضوعات کاربردی موانع را از جلوی نسل جوان بردارید.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
به آینده امیدوار باشید و روحیه مطالبه‌گری را فراموش نکنید

سیداصغر سادات حسینی در افتتاحیه دومین دوره مجلس دانش آموزی استان کرمان، ضمن تشکر از هیات رئیسه و اعضای مجلس دانش آموزی شهرستانها و مناطق، بیان مطالب و کلام فصیح و شیوای آنها را از عوامل تاثیرگذار در رفع موانع دانش آموزان دانست و گفت: شما مسائل آموزش و پرورش را به خوبی تبیین کردید وعینا صحبتهای مسئولین شهرستانها و مناطق خود را بیان کردیدو باید معلمین و مدیران آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق قدر دان شما باشند.

وی افزود: به آینده امیدوار باشید و بدانید فردای روشنی را پیش رو دارید و حمایت از نسل پویا و توانمند از وظایف مدیران دستگاه‌های مختلف است.

سادات‌حسینی ضمن ابراز خرسندی از صبر و تحمل و پشتکار مردم جنوب کرمان گفت: مردم خوب و عزیزی در جنوب داریم که مسیر خوبی برای زندگی انتخاب کرده اند و با تلاش و پشتکار فردای آرامی برای نسل جوان ما رقم می زنند و شما جوانان نیز باید قدردان زحمات آنها باشید.

وی ضمن ابراز آگاهی از مشکلات دانش آموزان مناطق محروم گفت: وظیفه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان متعهد و توانمند است و تلاش ما برای آموزش همگانی جوانان این مرزو بوم است.

وی افزود: تربیت سیاسی و اجتماعی یک ساحت از ساحت‌های شش گانه است.

سادات حسینی گفت: دوران پس از کرونا دوره مهمی برای استفاده مجدد از مشارکت دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های آنان است و نمایندگان مجلس دانش آموزی باید چشم و زبان دانش آموزان برای انتقال دغدغه ها و مسایل آنان باشند.

وی در ادامه گفت: ارتباط ما با شما به این منظور است که بتوانیم در انتقال اطلاعات و مشکلات و حل مسائل به شما دانش آموزان کمک کنیم و شما دانش‌آموزان نیز با مهارت و هوشمندی خود به دنبال حل مسئله باشید و خلاقانه عمل کنید.

سادات حسینی ضمن اشاره به مناسبت‌های تیرماه گفت: این هفته هفته افشای حقوق بشر آمریکایی است و وقایع زیادی در این ماه اتفاق افتاده که باید با روشنگری در این خصوص به جنایات آمریکا اشاره کنیم و افکار عمومی متوجه خیانت‌های آمریکا خواهند شد و شما دانش آموزان با سخنوری تبیین کنید که چه اتفاقاتی افتاده و دشمن چه نقشه های شومی علیه ما کشیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار