اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

توضیح وزیر ارشاد درباره توقیف فیلم برادران لیلا

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره توقیف فیلم برادران لیلا توضیح داد و تاکید کرد اگر سال‌های قبل مجموعه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی به هر دلیلی در این موضوعات منفعل عمل می‌کرده است اما بنای دولت جدید این است که مطابق قانون عمل شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
توضیح وزیر ارشاد درباره توقیف فیلم برادران لیلا

محمدمهدی اسماعیلی، صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص توقیف فیلم برادران لیلا اظهار کرد: چند هفته پیش در حیاط دولت اعلام کردم ما طبق قانون عمل خواهیم کرد. قانون در این زمینه مشخص بود. دوستانمان در سازمان سینمایی بررسی‌های کاملی انجام دادند و اصرار من بر این بود که حتما مر قانون را رعایت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این بیانیه و اعلام نظر مبتنی بر این بررسی‌ها بوده و مجموعه افرادی که در این تصمیم‌گیری بودند متفق القول به وقوع تخلف اعتقاد داشتند. ممکن است سالهای قبل مجموعه وزارت ارشاد و سازمان سینمایی به هر دلیلی در این موضوعات منفعل عمل می‌کرده است اما بنای ما این است در دوره جدید مطابق قانون عمل کنیم.

وی درباره ابلاغیه پرداخت ۲۰ درصد افزایش قیمت بلیط به گروه‌های نمایشی در تئاتر شهر نیز گفت: این ابلاغیه حتما بررسی و جلسه بعد در مورد آن توضیح خواهم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار