معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان آمل:

هدف از تشکیل ستاد اوقات فراغت، ایجاد فضای پرنشاط برای دانش‌آموزان است

آمل (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان آمل گفت هدف از تشکیل ستاد اوقات فراغت، ایجاد فضای پر نشاط و جذاب برای دانش‌آموزان است. با توجه به نیازهای خاص دانش‌آموزی برای پرکردن اوقات فراغت از مشارکت همه ارگان‌ها و سازمان‌ها استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف از تشکیل ستاد اوقات فراغت، ایجاد فضای پرنشاط برای دانش‌آموزان است

علیرضا قاسم‌زاده افزود: ستاد اوقات‌فراغت در شهرستان به شکل رسمی از پایان سال تحصیلی که بعد از امتحانات خرداد ماه است، شکل می گیرد و بخشنامه‌ها ملاک عمل است.

قاسم‌زاده عنوان کرد: برای پر کردن اوقات فراغت از مشارکت همه ارگان ها و سازمان ها همانند بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، هلال احمر و تشکل پیشتازان که استفاده می شود.

وی عنوان کرد: در واقع به نوعی ستاد اوقات فراغت، استمرار فعالیت پرورشی و فرهنگی در ایام تابستان است و جهت ارتقای سطح دانش و بینش دانش آموزان در زمینه اعتقادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و همچنین تقویت و تأمین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان، کلاس های مختلفی برگزار می شود.

علیرضا قاسم‌زاده در مورد مراکز اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: مراکزی همانند مجتمع های ورزشی، دارالقرآن‌ها، کانون‌های فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش همچنین اردوگاه دانش آموزی ما در این زمینه آمادگی کامل پذیرش دانش‌آموزان را دارد.

وی در مورد شهریه ی کلاس های اوقات فراغت تشریح کرد: شهریه ها، شهریه‌های مصوبی است که ستاد اوقات فراغت مصوب می‌کند و به نسبت شهریه‌هایی که در بیرون وجود دارد بسیار پایین‌تر و مناسب است، به نظر می‌آید خانواده ها توان پرداخت شهریه ها را داشته باشند. از لحاظ کیفی همیشه سعی بر این بوده که برنامه‌ها با بالاترین کیفیت باشد و ما به دنبال کمیت نبودیم.

وی در رابطه با استقبال دانش‌آموزان تأکید کرد: استقبال دانش‌آموزان تاکنون خوب بوده و ما هم در حد توان و ظرفیت، دانش آموزان را ثبت‌نام می‌کنیم؛ همچنین بخشی از این فعالیت ها برای دانش آموزان ابتدایی امتیاز ورودی مدارس نمونه هم محسوب می‌شود.

قاسم زاده در پایان گفت: در بحث پرکردن اوقات فراغت با بعضی از سازمان‌ها و مراکز تفاهم‌نامه امضا شده که دانش‌آموزان بتوانند از ظرفیت‌های آنها بهره‌مند شوند.

دانش آموز خبرنگار: درسا صادقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار