معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش میاندورود:

فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از پنجم تیرماه آغاز می‌شود

میاندورود (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میاندورود اظهار کرد فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان متناسب با شعار سال از پنجم تیرماه آغاز و به مدت ۸ هفته به طول می‌انجامد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از پنجم تیرماه آغاز می‌شود

میثم ملازاده سورکی گفت: همه ساله در آستانه فصل تابستان، اداره آموزش و پرورش با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و در راستای استمرار فرآیندهای تربیتی اقدام به برگزاری پایگاه های فعالیت‌های تابستانی می‌کند و امسال نیز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان از پنجم تیرماه آغاز می کند و به مدت ۸ هفته به طول می انجامد.

وی افزود: در سال جاری متناسب با شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» ضمن بازنگری و تجمیع در روند برگزاری فعالیت های تابستانی، اقدام به برگزاری برنامه هایی در طول تابستان داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش میاندورود بیان کرد: مراکز و نهادهای مرتبط از جمله کانون فرهنگی تربیتی، اردوگاه های دانش آموزی، کانون ها و سالن های ورزشی، پژوهش سرا، دارالقرآن، پایگاه های بسیج دانش آموزی، کانون‌های مساجد، پایگاه های هلال احمر، اتحادیه انجمن اسلامی و... با ما همکاری دارند.

وی توضیح داد: کانون فرهنگی و تربیتی شهید دلدار شهرستان به عنوان مرکز فعالیت تابستانه برای برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری نظیر: نقاشی، خوشنویسی و... و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، دارالقرآن امیرالمؤمنین به عنوان محل برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های حفظ، ترتیل و تحقیق، مداحی، اذان، تواشیح، فن بیان و تربیت مجری قرآنی و برنامه ریزی برای شرکت در مسابقات سال آینده فعالیت می کنند.

میثم ملازاده در ادامه گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت مسئول برگزاری کلاس آموزشی در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، شنا و... و هماهنگی استفاده اولیاء و دانش آموزان از مجموعه ورزشی مرحوم زمانی نیا است.

او اضافه کرد: برنامه های سازمان دانش آموزی شهرستان هم شامل: اجرای طرح دانش آموز یک نقش اجتماعی، برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری پانا و برگزاری اردوهای تشکیلاتی می شود.

ملازاده سورکی گفت: بسیج دانش آموزی هم فعالیت هایی نظیر: برگزاری اردوهای مهارتی، برپایی نمایشگاه ما می توانیم و‌ برگزاری پویش همکلاسی مهربان را اجرایی می کند.

در پژوهشسرای دانش آموزی بوستان دانش سورک هم کارگاه های آموزشی داستان نویسی و هنرهای دستی برگزار می شود.

وی در پایان افزود: با توجه به وجود همکاران، مربیان متعهد و دلسوز که تمایل به آموزش دانش آموزان با کمترین هزینه را دارند به طبع هزینه کلاس ها هم نسبت به آموزشگاه های خصوصی بیرون مناسب تر و مقرون به صرفه است.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار