رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ:

توجه به اوقات فراغت تابستانه ضرورت تمام دستگاه‌های فرهنگی است

سیمرغ (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش سیمرغ اظهار کرد توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان از ضرورت‌های تمام دستگاه‌های فرهنگی است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به اوقات فراغت تابستانه ضرورت تمام دستگاه‌های فرهنگی است

شعبانعلی رستمی گفت: اوقات فراغت تابستانه فرصت مناسبی است تا دانش آموزان بر اساس میل و رغبت و استعداد خود در رشته های مختلف هنری، مهارتی، علمی‌ و اعتقادی ... خود را محک بزنند و از همین جهت همه دستگاه ها باید توجه ویژه ای به برنامه های اوقات فراغت تابستان داشته باشند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان در پایگاه هایی نظیر کانون فرهنگی و تربیتی، پژوهش سرای دانش آموزی و دارالقرآن در بسیاری از رشته ها و شاخه های هنری، مهارتی، علمی، اعتقادی و ابتکارات دوره های آموزشی برگزار می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سیمرغ بیان کرد: ستاد اوقات فراغت دانش آموزان به صورت شهرستانی و با محوریت آموزش و پرورش تشکیل شده است؛ همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی، از جمله کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، اداره ارشاد، اداره کتابخانه عمومی و سازمان تبلیغات در این ستاد حضور دارند.

رستمی در پایان افزود: جامعه هدف برنامه های تابستانه همه دانش آموزان در سنین ۴ تا ۱۸ سال را شامل می‌شود؛ خوشبختانه با تغییرات و تحولاتی که در نحوه برنامه ریزی، توسعه رشته ها و شاخه ها و نیز مدیریت کانون تربیتی اتفاق افتاد، از طرف خانواده ها و دانش آموزان استقبال بسیار خوبی از برنامه های تابستان شده است.

دانش آموز خبرنگار: نیکا میرقنبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار