مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

افزایش مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی است

ملارد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت افزایش زمینه‌های مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی بوده و موجب ایجاد اشتغال می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش  مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران طی بازدید از هنرستان دخترانه کارودانش نور آموزش و پرورش ملارد بر مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به ویژه تقویت و توسعه هنرستان‌ها تأکید کرد و اذعان داشت: افزایش زمینه‌های مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی بوده و موجب ایجاد اشتغال می‌شود.

وی دست‌سازه‌ها و فعالیت‌های دانش‌آموزان در این هنرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: آن‌چه در نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان مشهود است، ایجاد خودباوری است به طوری که برخی از این آثار به مرحله ارائه به بازار رسیده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به موضوع اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان نیز اشاره کرد و گفت: در دوران شیوع کرونا شاید توانستیم آموزش را پیش ببریم اما از بسیار از مسائل تربیتی جا ماندیم و نیاز است در طول تابستان با کمک پایگاه‌های تابستانی در کنار جبران افت یادگیری به موضوعات تربیتی نیز بپردازیم.

این مقام مسئول بر اجرای دقیق ضوابط در ثبت نام دانش‌آموزان و نقل و انتقالات فرهنگیان تأکید کرد و افزود: هر ثبت‌نام یا نقل و انتقالی خارج از چرخه قانونی حق‌الناس است و لازم است قانون عادلانه برای همه اجرا شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی را از جمله مسائل مهم پیش روی آموزش و پرورش خواند و بیان کرد: رصد و نظارت دقیق بر ساماندهی نیروی انسانی انجام خواهد شد تا با آغاز سال تحصیلی جدید، مشکلی در این مورد نداشته باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار