سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

کسب 19 رتبه کشوری توسط فرهنگیان استان تهران در دومین جشنواره معلمان هنرمند

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب 19 رتبه کشوری در دومین جشنواره فرهنگی، هنری معلمان هنرمند توسط فرهنگیان این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب 19 رتبه کشوری توسط فرهنگیان استان تهران در دومین جشنواره معلمان هنرمند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوی با اعلام این خبر گفت: برای دومین بار در کشور جشنواره فرهنگی، هنری "معلمان هنرمند" با هدف جریان‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی برگزار به میزبانی استان فارس برگزار شد.

وی تقویت مبانی فکری، فرهنگی و هنری معلمان، ایجاد زمینه تحرک، پویایی، شادابی معلمان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی، هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت بین معلمان، شناسایی معلمان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی، ارج‌گذاری و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های علمی، ادبی و هنری معلمان، توسعه و تعمیق فعالیت‌های جمعی و گروهی، فراگیرسازی فعالیت‌های فرهنگی و نکوداشت معلمان هنرمند را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

دهنوی با اشاره به محورهای جشنواره در رشته‌های آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی خاطرنشان کرد: در دومین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند 19 نفر از فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران بر سکوی افتخار قرار گرفتند.

این مقام مسوول ضمن تبریک به منتخبین جشنواره افزود: امید آنکه با توجه جدی به نیازهای متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات زمینه‌سازی بروز و ظهور توانمندی‌ها و استعدادهای معلمان را بیش از پیش فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار