معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کوهرنگ:

کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین دارند

کوهرنگ (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری و مراکز دار القرآن را اقدامی موثر در جهت دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین دارند

در بازدیدی که با حضور رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و کارشناس پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از کانون فجر شهر چلگرد انجام شد، ضمن بررسی فرایند برگزاری کلاس‌های کانون فجر، ظرفیت‌های برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی در این مکان شناسایی شد‌.

رضا شیروانی در این خصوص گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری و مراکز دارالقرآن ضمن فراهم آوردن بسترهای لازم برای تقویت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و تربیت دانش آموزان تمام ساحتی؛ نقش مهمی را در دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین، تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان ایفا می‌کنند. بنابراین فعال سازی و پویایی کانون‌ها و دارالقرآن‌ها از مهمترین اهداف پیش روی ما خواهد بود.

وی همچنین‌ خاطرنشان کرد: به‌زودی دستورالعمل طرح اوقات فراغت تابستاتی به مدارس ارسال خواهد شد و برنامه‌های پیش‌بینی شده در جهت تقویت اوقات شادمانی دانش آموزان به شیوه های مختلف اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار