سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین:

ماندگاری انقلاب و اقتدار نظام حاصل خون شهداست

قزوین(پانا)- معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تبعیت از شهدا و ولایت فقیه را رمز رسیدن به جایگاه شهدا دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۸۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ماندگاری انقلاب و اقتدار نظام حاصل خون شهداست

ابوالحسن کبیری روز سه شنبه در مراسم تجلیل از فرزندان شهدای فرهنگی در قزوین که در سالن اجتماعات خانه معلم نواب برگزار شد، با بیان اینکه شهدا با نثار خونشان امنیت کشور را تضمین کردند،‌افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با خون شهدا تداوم‌ یافته و پله های ترقی را طی کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: ماندگاری انقلاب و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی حاصل خون پاک و مطهر شهداست که برای مردم و میهن شان از خودگذشتگی کردند.

وی اظهار داشت‌: شهدای هشت سال دفاع مقدس‌، مدافع حرم، امنیت و شهدای انقلاب اسلامی باعث ماندگاری انقلاب اسلامی ایران شدند و رشادت‌ها این بزرگ‌مردان سبب شد حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران به دست دشمن نیفتد.

این مسوول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست و با حماسه ‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی ‌ترین جایگاه خود رسیده است.

وی افزود: اجر و مقام سختی‌ها ومشقت خانواده شهدا که به واسطه نبود پدر شهید بوده باعث عزت این خانواده و فرزندان خواهد بود و مسیولین نیز خدمت به خانواده شهدا را باید برای خود افتخار بدانند.

کبیری با بیان اینکه اگر ایثارگری و رشادت شهدا نبود از انقلاب و میز برای مسیولین خبری نبود، تصریح کرد: روزی نفر اول این کشور باید منت آمریکایی‌ها را می‌کشید که دو ساعت برای دیدار به او وقت بدهند اما امروز در برابر ایران به یک استیصال رسیده‌اند.

کبیری تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسوولان دارند و همه افتخارات کشور ما مدیون فداکاری شهیدان و مقاومت های خانواده آنها است.

این مسوول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهدا،گفت: معظم له فرمودند مبادا کسانی تصور کنند که دوره‌ سخن گفتن از شهدا و سربازان فداکار و زحمت‌ کشان میدان نبرد، سپری شده است و همان طور که ایشان فرمودند ملت ما هیچ گاه شهدا و راه آنان را فراموش نمی کنند.

وی اضافه کرد: امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنند و در برابر صبر و گذشت خانواده‌ هایشان سر تکریم فرود آورند.

کبیری ادامه داد: امروز اگر از هر کدام از ما توانسته ایم مسوولیتی داشته باشیم که به جهت خدمت به مردم است به واسطه خون شهدا و ایثارگران این مسوولیت به دست ما رسیده و باید این زمان را غنیمت شمرده و هر چه می‌توانیم در مسیر خدمت قدم برداریم.

کبیری همچنین از مقام معلم تجلیل کرد و افزود: معلمان به عنوان تربیت دهندگان نسل آینده، حق بزرگی بر گردن همه آحاد جامعه دارند و باید ارج نهاده شوند.

استان قزوین ۵۸ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم گفت: استان قزوین ۵۸ معلم شهید و ۲۵۶دانش‌آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است‌.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: وظیفه ما قدردانی از شهدا و خانواده‌های آنان است که برای عزت وسربلندی ایران اسلامی بهترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب اسلامی نموده و هم با تربیت انسان‌هایی متعهد، آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار