گلایه یکی از معلمان منتخب سال ۱۴۰۱ استان بوشهر؛

سختی کار و از خودگذشتگی معلمان در رسانه‌ها دیده شود

تهران (پانا) - یکی از معلمان منتخب سال 1401 استان بوشهر با ابراز گلایه از رسانه ملی خواست تا سختی کار، فداکاری و از خودگذشتگی معلمان در رسانه‌ها به خوبی دیده شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
سختی کار و از خودگذشتگی معلمان در رسانه‌ها دیده شود

عبدالحسین میرزایی 39 سال سن دارد و با 22 سال سابقه تدریس و با مدرک کارشناسی ارشد رشته تاریخ در حال حاضر در شهرستان جم، بخش ریز، انارستان ساکن است و در دبستان شیخ فضل الله نوری پسرانه همان شهر در پایه اول ابتدایی تدریس می‌کند.

وی در مورد عناوین کسب‌شده خود در طول 22سال فعالیت در آموزش‌ و پرورش می‌گوید: مدیر فنی تیم تولید محتوا در پایه اول، مدرس و عضو تیم تولید محتوای کشوری در طرح سواد دیجیتال زیر نظر وزارت آموزش و پرورش، تدریس تمام نشانه‌های فارسی به صورت شعر و انیمیشن و انتشار در فضای مجازی و اپلیکیشن رایگان و مورد استقبال قرار گرفتن در سطح کشور از افتخارات وی در طول 22 سال فعالیت معلمی است.

میرزایی در ادامه، انتشار رایگان کتاب کار ریاضی اول دبستان، آموزش اعداد ریاضی اول دبستان به صورت شعر و انیمیشن با محتوایی منحصر به فرد در این زمینه در کشور، مدرس برنامه نویسی کودکان برای همکاران استان و دانش آموزان خانه ریاضیات اصفهان و کسب مقام اول کشوری، برگزیده کشوری جشنواره تولید محتوا، داور جشنواره‌های رشد و تولید محتوا ازجمله موفقیت خود در استان و در این چند سال را بخشی از این عناوین عنوان می‌کند.

معلم منتخب استان بوشهر از همکاری خود در تولید محتوا و اپلیکیش سخن گفته و ادامه می‌دهد: تولید محتوای انیمیشنی کل درس‌های کتاب قرآن اول دبستان و انتشار در فضای مجازی و به صورت اپلیکیشن و رایگان جهت استفاده دانش آموزان و همکاران سراسر کشور از دیگر فعالیت‌هایم است.

میرزایی با اشاره به اهمیت آموزش، مدرسه و معلم از مسئولان می‌خواهد برای پیشرفت جامعه به سرانه آموزشی و امکانات و فضای آموزشی توجه بیشتری کنند.

این معلم شهرستان جم با گلایه از رسانه‌ها می‌گوید: در ایام کرونا و تدریس مجازی، علی‌رغم سختی‌های آموزش مجازی اما کم‌ لطفی‌هایی در حق معلمان در این دوران صورت گرفت و سختی کار آن‌ها به درستی دیده نشد که لازم است، به معلمان و دانش آموزان و مسائل آموزش و پرورش به صورت جدی توجه شود.

وی با اشاره به راه‌های انعکاس هر چه بیشتر جلوه‌های معلمی در جامعه یادآور شد: باید رسانه ملی، آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی با احترام و دید خاصی به این امر مهم بپردازند و به موضوع فداکاری‌های معلمان بیشتر بپردازند.

معلم منتخب استان بوشهر در پایان تاکید کرد: اگر همکاران در سطح استان بوشهر تولید محتواها و کارهای انجام شده کلاسی را در فضای مجازی منتشر کنند، علاوه بر استفاده دانش آموزان کل کشور، باعث یادگیری و پیشرفت خودشان نیز می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار