سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ خبر داد:

بسترهای لازم برای رسیدن دانش‌آموزان به آرزوهای خود از طریق هدایت تحصیلی آزادانه و آگاهانه فراهم شود

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ در نشست هدایت تحصیلی بیان کرد بسترهای لازم برای رسیدن دانش‌آموزان به آرزوهای خود از طریق هدایت تحصیلی آزادانه و آگاهانه از طریق آموزش و پرورش و خانواده‌ها فراهم شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بسترهای لازم برای رسیدن دانش‌آموزان به آرزوهای خود از طریق هدایت تحصیلی آزادانه و آگاهانه فراهم شود

برگزاری جلسه هدایت تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با حضور صمد پورروستا، مدیر آموزش و پرورش محسن فلاح پور، معاونت متوسطه و حسین نوفلاح معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و کارشناسان مشاوره و متوسطه در اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ در مورد هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: انتخاب رشته تحصیلی به دلیل اهمیت زیادی که در زندگی آینده نوجوانان و جوانان دارد نیازمند هدایت تحصیلی صحیح است.

وی افزود: هدایت تحصیلی در واقع به معنای راهنمایی و مشخص کردن یک مسیر برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف است تا بر اساس آن دانش آموزان به طور آگاهانه و آزادانه مسیر تحصیلی خود را مشخص کنند.

وی یکی از مهمترین ماموریت های آموزش و پرورش را موضوع هدایت تحصیلی دانست و افزود: باید بسترهای لازم برای رسیدن دانش آموزان به آرزوهای خود از طریق هدایت تحصیلی آزادانه و آگاهانه از طریق آموزش و پرورش و خانواده ها فراهم شود. معاون متوسطه نیز برای فرایند ثبت نام دانش آموزان برنامه ای ارائه داده اند.

در پایان کارشناس مشاوره نیز با بیان این که مشاوران در صدور هدایت تحصیلی در مدارس حضور دارند و کمیته هدایت تحصیلی نیز در اداره و مرکز رازی برپا خواهد شد اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار