رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش البرز:

اجرای گام اول فرآیند هدایت تحصیلی تا 25 آذرماه ادامه دارد

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اجرای فرآیند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول تا 25 آذرماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گام اول فرآیند هدایت تحصیلی تا 25 آذرماه ادامه دارد

فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: در راستای ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان در گام اول فرآیند هدایت تحصیلی، آزمون‌های رغبت و توانایی برای دانش‌آموزان پایه نهم از 25 آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید با تکمیل شدن سامانه هدایت تحصیلی، تحلیل نتایج به صورت برخط انجام خواهد شد و دانش آموزان پس از ثبت نهایی آزمون می‌توانند کارنامه آزمون‌های رغبت و توانایی خود را از سامانه دریافت کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را دستیابی دانش آموزان به خودشناسی و حرفه‌شناسی و تطبیق این دو در راستای تصمیم‌گیری آگاهانه دانست و اظهار کرد: تمامی دانش آموزان پایه نهم می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir در قسمت برنامه‌های پرورشی، وارد ماژول هدایت تحصیلی شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه‌های رغبت و توانایی اقدام کنند.

قابل ذکر است در صورت وجود هرگونه سوال، خط ملی ۱۵۷۰ از ۸ صبح تا ۸ شب پاسخگوی دانش آموزان، والدین و فرهنگیان است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار