مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:
میز خدمت فرصت مغتنمی برای حل مشکلات مردم در حوزه آموزش و پرورش است/فیلم
اصفهان (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت میز خدمت فرصت مغتنمی است برای مسائل و مشکلاتی که میتوان پاسخگوی آنها بود.
سید مجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا به بیان اهداف تشکیل میز خدمت در زمان سفر رئیس جمهور به استانها در ادارات کل به ویژه در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پرداخت.
وی در ادامه گفت: «در سفرهای رئیس جمهور به استانها نمایندگان وزیر و معاون وزیر از قریب به ۳۰ وزارتخانه و نهاد حاضر بوده و پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که مردم در آن حوزه دارند، خواهند بود.»
هاشمی همچنین بیان کرد: «از فرهنگیان استان اصفهان که مسائلی قابل رفع در حوزه وزارت آموزش و پرورش دارند، دعوت میکنم که در این دو روز در ادارهکل آموزش و پرورش حضور پیدا کنند.»
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: «این حضور فرصت مغتنمی است که با دغدغه فرهنگیان در سطوح مختلف در رابطه با فرآیندهای اداری، مسائل و هدفگذاری که در حوزه تخصصی خودشان دارند، آشنا شویم.»
دانشآموز خبرنگار: هستی فلاحتی
ارسال دیدگاه