میز ارتباطات آموزش و پرورش ویژ سفر رئیس‌جمهور در خراسان‌شمالی برپا شد

بجنورد (پانا) - همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌ شمالی، میز ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش برپا می‌شود و معلمان این استان می‌توانند مشکلات خود را با مسوولان مربوطه در میان بگذارند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
میز ارتباطات آموزش و پرورش ویژ سفر رئیس‌جمهور در خراسان‌شمالی برپا شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری میز ارتباط مردمی وزارت آموزش و پرورش همزمان با سفر رییس جمهور به استان در مدرسه خیرساز مصلی نژاد واقع در خیابان تربیت شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم اکبری گفت: این میز خدمت برای رسیدگی به درخواست ها و مشکلات فرهنگیان در سفر ریاست جمهور به خراسان شمالی است.

وی گفت: در میز ارتباطات مردمی، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران منتخب این وزارتخانه به مدت دو روز در روزهای چهارشنبه یکم و پنجشنبه دوم تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در محل مدرسه خیرساز مصلی نژاد واقع در خیابان تربیت شهرستان بجنورد حضور خواهند داشت و پاسخگوی معلمان استان خواهند بود.

وی افزود: معلمان می‌توانند طی این مدت با مراجعه به میز خدمت این مجموعه، مشکلات خود را با نمایندگان این وزارتخانه مطرح کنند.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار