مدیر سازمان دانش‌آموزی در نشست مجمع مربیان و کمیته فنی استان البرز:

اجرای اردوهای تشکیلاتی و مهارتی یکی از برنامه‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز در نشست مشترک اعضای مجمع مربیان و کمیته فنی تشکل پیشتازان که در کانون امام علی (ع) اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد بیان کرد اجرای اردوهای تشکیلاتی و مهارتی یکی ازبرنامه‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اردوهای تشکیلاتی و مهارتی یکی از برنامه‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی البرز عنوان کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان یک سازمان یادگیرنده و چابک می بایست ضمن وفادار بودن به ارزش های بنیادین و اصول ثابت، نسبت به شرایط نیازهای روز فردی و گروهی دانش آموزان انعطاف و راهکار داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری اردوهای درون مدرسه ای، منطقه ای و استانی گفت: اجرای اردوهای تشکیلاتی و مهارتی یکی از فعالیت ها و محورهای اصلی سازمان دانش آموزی البرز در شرایط پس ازکرونا است.

صادقیان در ادامه افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان با همکاری اداره فرهنگی و هنری پایگاه های آموزش مهارت های تشکیلاتی و شایستگی های پایه با استفاده از مدرسین و مربیان توانمند تشکیل می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به بازمهندسی تشکیلات، با همکاری اعضای کمیته فنی برنامه نظام درجات همراه با اعطای مدرک و گواهینامه برای مربیان و دانش آموزان تنظیم و اجرایی خواهد شد.

صادقیان در پایان بیان کرد: کادر سازی ایجاد انگیزه و بهره گیری از ظرفیت مربیان جدیدالورود یکی از برنامه های پیش روی سازمان است و در کنار آن از تجربیات مربیان پیشکسوت نیز استفاده خواهد شد.

شایان ذکر است سازمان دانش آموزی استان البرز از طریق تشکیلات دانش آموزی پیشتازان با تعداد 107560 دانش آموز و 3568 مربی در سطح 1942 مدرسه حضور و فعالیت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار