در نشست وزیر آموزش و پرورش با جمعی از دانش آموزان عضو تشکل‌های آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان شد:

نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در پیروزی انقلاب بی‌بدیل بود

اصفهان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت در پیروزی انقلاب، نقش تشکل‌های دانش‌آموزی بی‌بدیل بود و پس از پیروزی انقلاب نیز به فعالیت‌های خود ادامه دادند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش تشکل‌های دانش‌آموزی در پیروزی انقلاب بی‌بدیل بود

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمانه با جمعی از دانش آموزان استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نشست های متعدد با دانش آموزان نقش موثری در راستای تعهد اجتماعی دارد، اظهار کرد: حکمرانی خوب بر مبنای آموزه های دینی و الهی است.

وی افزود: یکی از نقش آفرینان در تحقق حکمرانی متعالی، حلقه های میانی هستند. برای مثال یکی از فعالیت های دانش آموزان در این حلقه های میانی، فعالیت جهادی در مناطق محروم برای نقش آفرینی در زیرساخت های متعدد است.

وی از دانش‌آموزان خواست تشکیلات را به تعداد محدود محصور نکنند و افزود: برخلاف بیشتر تشکیلات سیاسی که به یک نفر می رسد، باید دایره اعضا را بسیار بزرگ کنید تا همه دانش‌آموزان را شامل شود، اما حلقه ها مشخص و تعریف شده باشد.

وزیر آموزش و پرورش شرط موفقیت تشکل‌های دانش‌آموزی را استفاده از نظرات همه دانش‌آموزان دانست و تاکید کرد: توجه ویژه و کالبدشکافانه رهبر معظم انقلاب به تشکل‌های دانش‌آموزی به آن معنای اهمیت شما است و اطمینان دارم که پس از این جلسه، فعالیت‌های خود را برای نیازسنجی زیرساخت‌های فیزیکی، تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان کمتر برخوردار استان اصفهان و استان های همجوار شروع خواهید کرد.

وی خواستار تشکیل گروه جهادی برای پرکردن خلأهای موجود در نظام آموزش و پرورش از سوی تشکل های دانش‌آموزی شد و گفت: تلاش می‌کنیم در مدرسه به بچه ها میدان دهیم، باید از نوجوانان انتظار داشته باشیم آرمان خواه باشند و لازمه اش تندگویی و رک گویی است، مدارس شهر اصفهان نیز مشکلاتی دارد که بخش زیادی از آن ها با فعالیت تشکل های قابل حل است.

نوری تصریح کرد: در پیروزی انقلاب، نقش تشکل های دانش آموزی بی بدیل بود و پس از پیروزی انقلاب نیز به فعالیت های خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: بدانید که شما با موانع زیادی در مسیر برخورد می کنید. شما نباید خود را در چارچوب تشکیلات محبوس کنید. باید دایره ارتباطات خود را بزرگ کنید و در این راه به من هم کمک کنید تا بتوانم به سرعت حرکت کنم.

خبرنگار:صبا سجادیان

عکاس:محمد مهدی باختری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار