رئیس شورای آموزش و پرورش خلیل آباد: 

پیشرفت مادی و معنوی کشور نیازمند دو عنصر علم و تولید است

 

خلیل آباد (پانا) - رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد عنوان کرد پیشرفت مادی و معنوی کشور ایران، نیازمند دو عنصر علم و تولید است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت مادی و معنوی کشور نیازمند دو عنصر علم و تولید است

ابراهیم قاسم پور در نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد، ضمن تبریک انتصاب علیرضا برمکی، بعنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان و همچنین تقدیر از زحمات چهار ساله محمود روشندل، مدیر پیشین اداره داشت، گفت: پیشرفت مادی و معنوی کشور، نیازمند دو عنصر علم و تولید است و اگر ما در زمینه علم و دانش، پیشرفت داشته باشیم، قطعاً اقتدار کشور را به همراه خواهد داشت.

همچنین وی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری کنکور سال گذشته، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌ های متولی بایستی با تمام ظرفیت خود در خدمت برگزاری صحیح و دقیق کنکور باشند.

کنکور، مزرعه برداشت محصول ۱۲ ساله تلاش دانش‌آموزان است

در همین راستا علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد، گفت: کنکور از دو طرف حائز اهمیت است، یک جنبه اهمیت آن برای متولیان برگزاری و دوم اینکه بتوانیم کنکور را در نهایت آرامش و امنیت و بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم و دیگر جنبه اهمیت آن برای دانش آموزان و اولیا است.

وی بیان کرد: بنده معتقدم کنکور مزرعه برداشت محصول ۱۲ ساله تلاش دانش آموزان است. همچنین برای خانواده ها یک دغدغه مهم و سرنوشت ساز است و ما باید در ستاد برگزاری کنکور ۱۴۰۱ تمام تلاشمان بر این استوار باشد که بتوانیم در کمال نظم و امنیت و آرامش، کنکور را برگزار کنیم و امسال ۷۲۰ داوطلب دختر و پسر کنکور برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با هم رقابت خواهند کرد.

در ادامه، رضا حسن نژاد، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت: در کنکور امسال، در روز چهارشنبه هشتم تیر، ۱۱۷ داوطلب دختر و پسر در رشته هنر و در حوزه شهید نصرتی، پنجشنبه نهم تیر، ۳۸ داوطلب دختر و پسر در رشته ریاضی در حوزه شهید نصرتی، جمعه دهم تیر، ۲۱۸ داوطلب دختر و پسر در رشته انسانی در دو حوزه شهید نصرتی و حضرت معصومه (س) و بالاخره در روز شنبه یازدهم تیر، ۱۰۰ داوطلب دختر و پسر در رشته زبان های خارجه در حوزه شهید نصرتی به رقابت با هم خواهند پرداخت.

وی همچنین تصریح کرد: این هفته و در روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد، آزمون استعدادهای درخشان در دو حوزه، شهید اشرفی اصفهانی (ویژه پسران) و شهید محمدی پور (ویژه دختران) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد با حضور رئیس شورای آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت و درمان، شهردار و رئیس شورای شهر، نمایندگان نیروی انتظامی و سپاه، روسای دستگاه‌های خدماتی، در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار