سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به امکانات ورزشی در خوزستان

اهواز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش آموزش پرورش خوزستان گفت در قالب طرح شهید خرازی فضاهای ورزشی مجموعه تعلیم و تربیت استان به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیای آنها قرار می‌گیرد‌.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دسترسی رایگان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به امکانات ورزشی در خوزستان

مسعود حمیدی‌نژاد، با اشاره به اجرای طرح شهید خرازی، اظهار کرد: طرح شهید خرازى، آزادسازی مجتمع های آموزشی و ورزش با رویکرد خانواده محوری و دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضاهای ورزشی از اول تیرماه ۱۴۰۱ در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح گفت: از اهداف کلی این طرح می‌توان به افزایش مشارکت دانش آموزان و والدین در فعالیت‌های تربیتی و دسترسی رایگان به مجموعه های آموزشی ورزشی آموزش و پرورش به منظور غنی سازی ساعات غیرآموزشی است.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آزادسازی مجتمع های آموزشی و ورزشی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از تمام ظرفیت ها و کمک گرفتن از دیگر سازمان ها بتوانیم فضاهای نیمه تمام ورزشی مناطق کمتر برخوردار را تکمیل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ساز وکار اجرای این طرح در سطح استان؛ خاطرنشان کرد: در مرحله اول این طرح ۱۰ مجموعه ورزشی بزرگ در سطح استان در مناطق پرجمعیت دانش آموزی از جمله نواحی چهارگانه اهواز؛ کارون، ماهشهر، رامهرمز، خرمشهر، دزفول و بهبهان آزادسازی خواهند شد و بر این اساس برنامه ریزی برای برای ارائه خدمات در روزهای پنج شنبه و جمعه جهت ورود آقایان و بانوان و دانش آموزان پسر و دختر بر عهده آموزش و پرورش شهرستان های ذکر شده خواهد بود.

حمیدی نژاد در پایان گفت: آموزش و پرورش خوزستان از تمام ظرفیت های خود برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و علی الخصوص دانش آموزان استان به کار خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار