برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه صیدون با محوریت برگزاری کنکور1401

صیدون (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه صیدون با محوریت کنکور سراسری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه صیدون با محوریت برگزاری کنکور1401

در ابتدای این جلسه ناصر عزیزی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون در خصوص دستور کار جلسه (کنکور) به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت و بیان کرد: به دلیل اینکه منطقه صیدون با حمایت نماینده و دیگر مسئولان برای اولین بار آماده برگزاری کنکور است. نیاز به همراهی و همدلی تمام ادارات مستقر در شهر و بخش صیدون هستیم تا دانش‌آموزان ما با آرامش و راحتی خیال، آزمونی عالی را پشت سر بگذارند.

در ادامه این جلسه حجه الاسلام غروی امام جمعه موقت بخش صیدون، از عوامل دخیل در اختصاص دادن حوزه کنکور به منطقه صیدون تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مدون و هماهنگ؛ این فرصت خوب را به نحو احسن با کمک دیگر نهادهای واقع در منطقه مدیریت کرد و از همه لحاظ (امنیتی ،آموزشی،تجهیزاتی،آرامشی) با آموزش وپرورش همراه شد.

در پایان این جلسه سپاس زاده بخشدار و رئیس شورا آموزش وپرورش منطقه صیدون به جمع بندی مطالب ارائه شده در جلسه پرداخت و تاکید کرد: اقدامات لازم برای برگزاری کنکور باید بصورت کلی توسط آموزش و پرورش شناسایی و در اجرایی کردن آنها کلیه نهادها و ادارات مربوطه در فرایند برگزاری کنکور با آموزش و پرورش همکاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار