مدیر کل ورزش و جوانان البرز در دیدار با وزیر ورزش:

تامین امکانات ورزشی نسبت به پتانسیل مدال آوری ضروری است

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز، تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال هستند ضروری به نظر می‌رسد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تامین امکانات ورزشی نسبت به پتانسیل مدال آوری ضروری است

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به همراه استاندار البرز در دیدار با وزیر ورزش بیان کرد: دیدار با وزیر ورزش و جوانان بسیار امیدبخش بود. تامین امکانات ورزشی تخصصی تر به نسبت ظرفیت‌های استان، ضروری به نظر می رسد و در دیدار با وزیر ورزش درخصوص این موضوع گفت و گو شد.

وی اظهار کرد: با توجه به آگاهی ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل مربوط به دو حوزه ورزش و جوانان به ویژه مسائل استان‌ها نشست بسیار خوبی داشتیم.

فروغی در ادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار در این نشست بیان کرد: در این دیدار که استاندار نیز حضور داشت نگاه بسیار ارزنده ایشان قابل تعمق است، مطالب خوبی را در جهت رونق بخشی بیشتر به ورزش در حضور وزیر ورزش وجوانان مطرح کردند که لازم می دانم از وی قدردانی کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه اذعان کرد: ضمن اینکه در این نشست در خصوص مهاجر پذیر بودن استان نیز و نیاز آنها به امکانات ورزشی بیشتر توضیحاتی ارائه شد، در همین راستا پیشنهاد احداث پروژه جدیدی را برای این استان مطرح کردیم تا انشالله همزمان با اتمام سالن 6 هزار نفری انقلاب اسلامی، تلاش می‌کنیم با افتتاح مجموعه جدید، جوانان این استان و مردم البرز با بهره گیری از این فضاهای ورزشی افتخارات بیشتر را برای کشورمان به ارمغان بیاورند که مورد استقبال وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان در جهت خدمت به جامعه بزرگ ورزش قدم برمی‌داریم تا انشالله در مدت حضورم در این مسند بتوانم قدم‌های مثبتی در این حوزه بردارم.

دانش آموز خبرنگار:امیررضا خروطی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار