کارشناس فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران:

مسائل فرهنگی و مالی، دغدغه‌ مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش است

پیشوا (پانا) - کارشناس فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، در نشست مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا، دغدغه مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد در مناطق کم‌برخوردار را دغدغه‌های فرهنگی و مالی برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مسائل فرهنگی و مالی، دغدغه‌ مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش است

نشست مشترک آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا با موضوع بررسی مناطق آسیب‌پذیر اجتماعی و ارائه برنامه در خصوص اوقات فراغت دانش‌آموزان شهرستان پیشوا با حضور حمید صبری کارشناس فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، رضا سالاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا، عابده مرادی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا و جمعی از کارشناسان حوزه فرهنگی، مشاوره، قرآن و عترت برگزار شد.

در این جلسه حمید صبری اظهار کرد: یکی از اهداف اجرای برنامه‌های تابستانه در مناطق کم برخوردار، پیشگیری از برخی آسیب های اجتماعی است که بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: این طرح ها با رویکرد توانمندسازی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و تربیت‌بدنی است که با پیشبرد این اهداف شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محلات خواهیم بود.

همچنین رضا سالاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا با بیان اینکه شهرک‌های جدید‌التاسیس شهرستان نیاز به تلاش و کار دوچندان دارد، گفت: نیاز است که ارگان ها و ادارات نگاه ویژه‌ای به شهرک ها داشته باشند و فعالیت های لازم عمرانی، آموزشی و فرهنگی به صورت شبانه‌روز در این مناطق انجام شود.

در ادامه عابده مرادی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پیشوا گفت: فقر فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر از مسائلی است که بی‌توجهی به آن باعث شروع فقر مالی، آسیب ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

وی بر اهمیت تعامل بین ادارات و سازمان ها در امور اداری شهرستان پیشوا تاکید کرد و این امر را عامل پیشرفت اهداف فرهنگی در جامعه دانست.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری کلاس‌های تابستانه با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش شهرستان انجام و همچنین طرح های پیشنهادی ارائه و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار