مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

جشنواره خوارزمی یکی از جشنواره‌های وزین با رویکرد مدیریت دانش و پژوهش است

پیشوا (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در بازدید از مرحله استانی محور فعالیت‌های آزمایشگاه هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی شهرستان پیشوا، این جشنواره را یکی از جشنواره‌های وزین و مهم وزارت آموزش و پرورش دانست که با رویکرد مدیریت دانش و پژوهش و به تعبیر اخیر مقام معظم رهبری، به هدف دانش‌بنیان بودن می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی یکی از جشنواره‌های وزین با رویکرد مدیریت دانش و پژوهش است

مرحله استانی محور فعالیت‌های آزمایشگاه هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی پژوهش‌سرای خواجه‌نصیرالدین طوسی شهرستان پیشوا برگزار شد.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا و جمعی از مسئولین شهرستان از این جشنواره بازدید کردند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این بازدید اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان پیشوا میزبان شاخه آزمایشگاهی این جشنواره در شهرستان های استان تهران است و ۲۱ تیم دونفره از ۲۱ منطقه شهرستان های تهران در آن شرکت کرده‌اند. در این محور از جشنواره دانش‌آموزان در سه بخش رقابت می کنند، بخش اول آزمایش‌هایی است که در کتاب آموخته اند، بخش دوم آزمایش های جدیدی را تجربه می کنند ولی محتوا و مقیاسش آزمایش های کتاب است ولی تجربه جدیدی به همراه دارند، در قسمت سوم دانش‌‌آموزان گزارش‌نویسی انجام می دهند و در مجموع یک تیم به عنوان تیم برتر استان انتخاب و راهی جشنواره کشوری خواهند شد.

بهرامی افزود: طبق ارزیابی صورت گرفته پژوهش‌سرای خواجه نصرالدین پیشوا بهترین پژوهش سرای دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان است، که این مجموعه با کمترین هزینه بهترین برآوردها را داشته است که هم مسئولین پژوهش‌سرا و هم مدیریت آموزش و پرورش بسیار برای تحقق این مهم زحمت کشیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این پژوهشسرا و پژوهشسراهای این‌چنینی کمک کردند که دانش‌آموزان ما به سمت مهارت آموزی و به سمت دانش‌محوری سوق پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار