معاون پرورشی و فرهنگی اعلام کرد؛

برنامه‌ریزی برای فعالیت 2 هزار پایگاه اوقات‌فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان در تابستان

اصفهان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در بحث اوقات فراغت استفاده از ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش و بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای فعالیت 2 هزار پایگاه اوقات‌فراغت آموزش و پرورش استان اصفهان در تابستان

مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات گفت: مقرر شده است اوقات فراغت تابستان1401 به مدت 8 هفته از ابتدای تیرماه در نزدیک به 2000 پایگاه اوقات فراغت در مدارس، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، دارالقرآن‌ها، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، مجتمع و سالن‌های ورزشی، کانون پرورش فکری و تشکل‌های دانش‌آموزی برگزار شود.

نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره‌کل با اشاره به اهمیت اوقات فراعت درآینده هر فردی به ویژه دا‌نش‌آموزان، اظهار کرد: اوقات فراغت امسال با توجه به دوران پساکرونایی و خارج شدن دانش‌آموز از شرایط فشار جسمی و روحی، از فرصت‌های طلایی در اختیار خانواده‌ها و متولیان آموزش و پرورش است.

وی بر ایجاد فضای جذاب و پر نشاط در پایگاه‌های اوقات فراغت تاکید کرد و افزود: برگزاری اردوهای نیم روزه و یک روزه با محتوای مناسب می‌تواند بر ایجاد نشاط و امید در جامعه کمک کند.

نم‌نبات، برگزاری کلاس‌های جبرانی درسی و آموزشی در اوقات فراغت پیش رو را عامل جذب بیشتر دانست و گفت: با هماهنگی ستاد اوقات فراغت در سطح ادارات و بهره مندی از تجربیات کارشناسان آموزش و تاکیدات وزرات متبوع به گونه ای برنامه ریزی شد تا جبران بخشی از عقب افتادگی دروس در تابستان و در کنار کلاس‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی و معرفتی مهیا شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: برگزاری جلسات با مدیران مراکز پرورشی، مدارس و و اولیا، نظارت بر روند ثبت‌نام و فعالیت پایگاه‌ها، برگزاری مراسم افتتاحیه مناسب و پوشش رسانه‌ای مطلوب، استفاده از ظرفیت‌های درونی و بیرونی آموزش و پرورش و بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده است اوقات فراغت تابستان1401 به مدت 8 هفته از ابتدای تیرماه آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار