آغاز بررسی‌های میدانی پروژه مهر از مناطق محروم؛

بازدید معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مدارس شهرستان خور و بیابانک

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در شهرستان خور و بیابانک، از مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مدارس شهرستان خور و بیابانک

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور در شهرستان خور و بیابانک، از مراکز و مدارس آموزشی و پرورشی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

نم‌نبات ابتدا به همراه ابراهیم غلامرضایی، مدیر و عاطفه وهاب ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان از دارالقرآن تبیان شهر خور بازدید کرد.

در این بازدید مدیر دارالقرآن تبیان به ارائه گزارش در خصوص نحوه ثبت‌نام، فعالیت‌ها و برنامه‌های این دارالقرآن در ایام پیش رو پرداخت.

نم‌نبات همچنین از حوزه برگزاری امتحانات نهائی سالن حجاب شهر خور نیز بازدید کرد.

در این بازدید معاون پرورشی و فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن بررسی رعایت شیوه‌نامه‌های مربوطه، با عوامل اجرائی حوزه برگزاری امتحان و دانش‌آموزان گفت‌وگو کرد.

وی در ادامه بازدیدهای خود از شهرستان محروم خور و بیابانک، به کانون فرهنگی تربیتی شهید خسروی خور مراجعه کرد.

نم‌نبات در این بازدید اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی با هدف بارورکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان مدارس با برنامه‌های گوناگون به منظور رشد و تعالی ابعاد مختلف شخصیت آنان فعالیت می‌کنند.

در ادامه این بازدید، مدیر کانون فرهنگی و تربیتی در خصوص نحوه ثبت‌نام، برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون با معاون پرورشی و فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت‌وگو کرد.

برنامه بعدی بازدید از اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید حسین فهمیده ایراج بود که در این بازدید مدیر آموزش و پرورش خور و بیابانک، گزارشی از وضعیت فعلی اردوگاه را ارائه کرد و جهت رفع مسائل و مشکلات اردوگاه و برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای رونق و توسعه این اردوگاه با معاون پرورشی و فرهنگی هنری اداره کل به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار