مدیرآموزش و پرورش فیروزکوه:
بدون استعدادیابی، غنیسازی اوقات فراغت خروجی مطلوبی را به همراه نخواهد داشت
فیروزکوه( پانا)- مدیرآموزش و پرورش فیروزکوه گفت بحث استعدادیابی باید محور اصلی برنامههای اوقات فراغت در تابستان باشد و برنامهریزیها باید حول این محور انجام شود یعنی تا زمانیکه استعدادیابی انجام نشود بحث غنیسازی اوقات فراغت خروجی مطلوبی نخواهد داشت.
فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در رابطه با اوقات فراغت به پانا گفت:« اوقات فراغت نقش بسزایی در پرورش و رشد ابعاد مختلف شخصیت دانشآموزان به ویژه شناسایی، هدایت و شکوفایی استعدادهای آنها دارد، بحث استعدادیابی باید محور اصلی برنامههای اوقات فراغت در تابستان باشد و برنامهریزیها باید حول این محور انجام شود و تا زمانیکه استعدادیابی انجام نشود بحث غنیسازی اوقات فراغت خروجی مطلوبی نخواهد داشت.»
وی تصریح کرد:« مجموعهی آموزش و پرورش استعدادیابی و نخبه پروری را در دستور کارش قرار داده است به گونهای که استعدادیابی و هدایت صحیح دانشآموزان در همه حوزهها و مهارتها با استناد به هوشهای نهگانه در اولویت غنیسازی اوقات فراغت قرار میگیرد و لازم است با برنامهریزی دقیق که منطبق بر ساحتهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است در غنیسازی هر چه بیشتر اوقات فراغت کوشا و فعال باشیم.»
سیر در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای همه دانشآموزان افزود:« غنیسازی اوقات فراغت در دوران پسا کرونا مستلزم توجه جدی دستگاه آموزش و پرورش و همچنین کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان به ویژه دستگاههای فرهنگی شهرستان است که امیدواریم با اهتمام اعضای ستاد غنیسازی اوقات فراغت و تشکیل جلسات مستمر بتوانیم شاهد تابستانی با فعالیتهای خوب و مطلوب در پایگاههای اوقات فراغت مدارسمان باشیم.»
دانشآموز خبرنگار: فاطمه صفری
ارسال دیدگاه