دیدار نماینده امور مالی سازمان دانش‌آموزی کشور با مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در دیدار با نماینده امورمالی سازمان دانش‌آموزی کشورگفت با تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر،تلاش می‌شود عدالت تربیتی و آموزشی به عنوان زیر بنای توسعه جامعه، در سراسر این استان گسترش یابد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده امور مالی سازمان دانش‌آموزی کشور با مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل

کلام الله صفری، مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل در دیدار با عباس علی نیا، نماینده امورمالی سازمان دانش آموزی کشور اظهار کرد: توانمندسازی معلمان در راستای تربیت نسلی تمام ساحتی در گام دوم انقلاب، از برنامه‌های مهم و اساسی آموزش و پرورش کشور است.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با مشارکت معلمان، گروه‌های جهادی، اعضای تشکل‌های دانش آموزی و بویژه سازمان دانش آموزی تلاش می‌شود عدالت آموزشی به عنوان زیربنای توسعه جامعه، در سراسر این استان گسترش یابد.
رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموری استان افزود: در این قرارگاه با تامین زیرساخت‌های آموزشی در مناطق کم برخوردار و شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و دانش‌آموزان دارای ضعف آموزشی، با برگزاری کلاس‌های تقویتی، این گروه از دانش‌آموزان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.
عباس علی نیا، نماینده امور مالی سازمان دانش آموزی کشور نیز از برگزاری اردوی کشوری سازمان دانش آموزی مردادماه امسال در این استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار