فرماندار اسلامشهر:

کشاورزان و دامداران موتور محرکه تولید و حافظان سرمایه‌های ملی هستند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت جلسات مربوط به کارگروه آب، خاک و کشاورزی شهرستان می‌بایست به طور مستمر برگزار شود، زیرا کشاورزان و دامداران موتور محرکه تولید و حافظان سرمایه‌های ملی هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
کشاورزان و دامداران موتور محرکه تولید و حافظان سرمایه‌های ملی هستند

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جمع کارکنان اداره جهاد کشاورزی شهرستان و مدیران تشکل‌ها و تعاونی‌های فعال حوزه کشاورزی و دامداری اظهار کرد: میزان تولید محصولات کشاورزی و لبنی اسلامشهر قابل توجه بوده و حتی از برخی استان‌های کشور نیز بیشتر است.

وی با ابراز نگرانی از مشکلات بخش کشاورزی شهرستان، افزود: کشاورزان و دامداران موتور محرکه تولید و حافظان سرمایه‌های ملی هستند؛ از این پس جلسات مربوط به کارگروه آب، خاک و کشاورزی می‌بایست به طور مستمر جهت احصاء، بررسی و رسیدگی به مشکلات کشاورزان و دامداران شهرستان اسلامشهر برگزار شود.

فرماندار اسلامشهر کاهش نزولات آسمانی و کم آبی را یکی از مهمترین چالش‌های حوزه کشاورزی دانست و تصریح کرد: علاوه بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین آبیاری در مزارع و باغات شهرستان، بازنگری در سهمیه حقآبه اسلامشهر از کانال‌ها و پسآب خروجی تصفیه‌خانه‌های شهرستان نیز از سوی فرمانداری در دست پیگیری قرار دارد.

حبیبی بر ضرورت همکاری و تعامل شهرداری‌ها و بخشداری‌ها با جهاد کشاورزی جهت مقابله با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز و ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی با همکاری تشکل‌ها و تعاونی‌های ‌این بخش، زمینه را برای تکمیل چرخه و زنجیره تولید، توزیع و مصرف محصولات کشاورزی و لبنی در شهرستان اسلامشهر فراهم کند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار