صادرات محصولات کشاورزی بخش جوادآباد شهرستان ورامین به کشور روسیه

جوادآباد (پانا) - بخشدار جوادآباد از شهرک صنعتی ملاآقایی از واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی بخش جوادآباد و صادرات آن به روسیه بازدید کرد و از صادرات محصولات کشاورزی بخش جوادآباد شهرستان ورامین به کشور روسیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
صادرات محصولات کشاورزی بخش جوادآباد شهرستان ورامین به کشور روسیه

این واحد تولیدی که ۸۰ نفر را به صورت مستقیم و ده‌ها نفر دیگر را به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است، محصولات کشاورزی بخش جوادآباد شهرستان ورامین را از قبیل بادمجان و دیگر محصولات به کشور روسیه صادر می کند که قرار است در آینده‌ای نزدیک، این واحد بسته بندی تا ۲۰۰ نفر را به صورت مستقیم اشتغالزایی کند.

مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی اظهار کرد: بخش جوادآباد از ظرفیت‌های متعددی برخوردار است، که یکی از آنها تولید محصولات کشاورزی است و با بسته‌بندی مناسب می‌توانیم محصولات کشاورزی بخش جوادآباد را در نقاط مختلف جهان شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات تولید کنندگان، به ویژه حوزه کشاورزی از اولویت های بخشداری جوادآباد است که با استفاده از تمامی ظرفیت ها به دنبال تحقق این امر هستیم.

بخشدار جوادآباد در پایان تصریح کرد: در این راستا با حضور در واحد های تولیدی ، صنعتی و بسته بندی در بخش جوادآباد، ضمن‌ شناخت ظرفیت ها و مشکلات در مسیر رفع موانع تولید گام بر می داریم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیار اردستانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار