توسط کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴ انجام می‌شود؛

برپایی پایگاه تابستانی با شعار «هر دانش‌آموز، نماد یک مهارت»

تهران (پانا) - مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴ از برپایی پایگاه تابستانی برای اکثر رده‌های سنی، با شعار «هر دانش‌آموز، نماد یک مهارت» در کانون امید خبر داد. 

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی پایگاه تابستانی با شعار «هر دانش‌آموز، نماد یک مهارت»

عبدالوحید سلگی؛ مدیر کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه ۱۴، در گفت و گو با پانا از برنامه های جاری کانون گفت: «پایگاه تابستانی از دهه اول تیر ماه آغاز می شود. اکثر رشته های ورزشی و هنری شامل این پایگاه خواهند شد و همینطور اکثر رده های سنی از کلاس اول دبستان تا پایه های دوازدهم می توانند در کلاس ها شرکت کنند.»

وی گفت: «اردو های دانش آموزی برای همه دانش آموزانی که ثبت نام می کنند و در پایگاه عضو می شوند، چه بچه های انجمن، چه بچه های پایگاه تابستانی و چه بچه های جوانه ها همه آنها در کنار هم می‌توانند از اردوهایی که برای آنها تدارک دیدیم استفاده کنند که البته این اردوها بر اساس نیاز روز طراحی شده و به وقتش برگزار خواهد شد.»

وی در ادامه از برنامه های کانون گفت: «یک سری برنامه ها در کانون به صورت روزمره انجام می شود. اعم از کلاس های پیش دبستانی، کلاس های زبان، کلاس های اسکیت، کلاس های رباتیک که همگی در کانون امید در حال فعالیت هستند.»

سلگی افزود: «تعدادی از مسابقات در بین تمامی کانون ها برگزار شد که کانون امید در مسابقات شرکت کرد و حدود ۱۷ نفر از بچه ها رتبه های استانی آوردند‌. برای مثال در تئاتر دانش آموزی رتبه اول استان را کسب کردیم.»

وی در رابطه با برنامه استعداد یابی و هنری و ورزشی گفت: «در این زمینه می توان گفت این کار را با کلاس های نمایش آغاز کردیم که در تابستان هم ادامه دار خواهد بود و مثل همیشه از توانایی و استعداد بچه ها حمایت خواهیم کرد.»

وی خاطر نشان کرد: «برای هر کانون تقریبا ۲۰ الی ۳۰ انجمن تعریف شده که البته کانون ها، همه انجمن ها را فعال نمی کنند و انجمن هایی را بیشتر مورد بررسی قرار می دهند که در حوزه آنها بتوان کاری انجام داد. برای مثال در کانون امید حدود ۸ الی ۹ انجمن به شکل فعال و پویا راه انداختیم و جلساتی را با بچه ها گذاشتیم. با حمایت کانون امید منطقه، هر انجمنی بسته به خلاقیت و نظر و استعداد خود کارهای مختلفی را انجام می دهد.»

مدیر کانون فرهنگ تربیتی امید منطقه ۱۴ در پایان گفت: «موضوعی که به تازگی قابل درک و بررسی است، بحث دوره های کارورزی هست. کانون امید زیر مجموعه آموزش و پرورش محسوب می شود و خانواده ها به کانون امید اعتماد دارند. خیلی از بچه های حوزه عکاسی، کامپیوتر، گرافیک، تولید محتوا و سایر رشته ها درخواست کردند تا در دوره های کارورزی شرکت کنند. کانون امید با هماهنگی که با مسئولین محترم اداره در واحد فنی و حرفه ای که هنرستان ها زیر مجموعه آنهاست داشت، امسال شروع به گزینش بچه ها کرده و احتمالا تعدادی از بچه ها را امسال در پایگاه تابستانی خود به عنوان کار آموز داشته باشیم که هر کدام در حوزه های مختلف فعالیتی داشته باشند. ما به آنها پروژه هایی می دهیم و آنها موظف هستند پروژه ها را انجام دهند و به دست ما برسانند.»

*دانش آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار