برگزاری مرحله استانی اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

مرحله استانی اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در استان‌های کشور در حال برگزاری است و تا پایان خرداد ادامه داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در مرحله استانی در سراسر کشور به صورت حضوری در حال برگزاری است. شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء دانش آموزان هستند که در سه بخش خلاقیت های دانش آموزی ،ابتکارات مدرسه ای و ابتکارات جامعه محور از جمله کانون های یاریگران زندگی آثار و دستاوردهای خود را ارائه می دهند.

تاکنون 10 دوره از جشنواره نوجوان سالم برگزار شده است و خوشبختانه تجارب و درس های مختلفی از چالش ها و فرصت ها و نیز چار چوب فنی و اجرایی آن کسب شده است .

بر اساس همین گزارش در این دوره در بخش خلاقیت های دانش آموزی در 23 رشته با هم به رقابت می پردازند و در بخش ابتکارات مدرسه ای و ابتکارات جامعه محور در 11 بخش فرهنگیان و دانش آموزان رقابت می کنند.

امسال بدلیل رفع محدویت های کرونایی درکشور، تمام مراسم اختتامیه های یازدهمین جشنواره نوجوان سالم استانی به صورت حضوری برگزار می شود ، فقط فعالیت های دبیر خانه یازدهمین جشنواره نوجوان سالم کشوری به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار