مدیرآموزش وپرورش دماوند:

اتخاذ تمهیدات برای تأمین برق مورد نیاز حوزه‌های امتحانی

دماوند (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دماوند از برگزاری امتحان نهایی این منطقه در ۶ حوزه خبر داد و گفت تمهیدات لازم برای تأمین برق مورد نیاز برای بعضی حوزه‌های امتحانی اتخاذ شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تمهیدات برای تأمین برق مورد نیاز حوزه‌های امتحانی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، همزمان با دومین روز از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش و میثم فضلی کارشناس مسئول سنجش آموزش و پرورش دماوند از حوزه‌های امتحانات نهایی مدارس حاج عبدالله توسلی، امام خمینی(ره) و دکترحسابی یک و زهره خبازی بازدید کردند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به اینکه در خردادماه شش حوزه نهایی در منطقه، ۴ حوزه در دماوند و ۲ حوزه در آبسرد در نظر گرفته شده، مسئولان و عوامل اجرایی حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی با دقت و توجه در برگزاری هرچه بهتر امتحانات یاریگر دانش آموزان و داوطلبین آزاد برای تمامی رشته‌ها هستند.

طاولی افزود: هماهنگی با سایر ادارات، از جمله اداره برق و شهرداری آبسرد جهت تهیه موتور برق در زمان ضرورت، هماهنگی با نیروی انتظامی از جمله تمهیداتی بوده است که از قبل طبق مصوبه ستاد برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده و اعمال شده است.

وی در ادامه، ضمن بازدید از حوزه‌ها از زحمات ارزشمند مسئولان، ناظرین و عوامل اجرایی حوزه‌ها به جهت نظم، رعایت قوانین و مقررات، توجه به نکات، وفق شرح وظایف و تمهیدات و اجرای مصوبات ستاد قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار