یک محقق و پژوهشگر در حوزه‌ اقتصادی و سیاسی:

این برهه از تاریخ بهترین زمان برای جراحی اقتصادی در ایران است

تهران (پانا) - یک محقق و پژوهشگر در حوزه‌ اقتصادی و سیاسی معتقد است این برهه از تاریخ کشور بهترین زمان ممکن برای تغییر رویه اختصاص یارانه به کالاهای اساسی و انجام جراحی اقتصادی در ایران است.

کد مطلب: ۱۲۸۲۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
این برهه از تاریخ بهترین زمان برای جراحی اقتصادی در ایران است

نشست تخصصی و یک روزه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه‌ اقتصادی، با حضور جمعی از فرهنگیان و اعضای شورای اداری آموزش و پرورش منطقه 12 شهر تهران در سرسرای شهید سلیمانی این منطقه برگزار شد.

علیرضا امیدوار؛ محقق و پژوهشگر حوزه اقتصادی و سیاسی، امروز در نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه‌ اقتصادی، در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲ شهر تهران، گفت: گسست سازمان تحریم ها علیه کشورمان، قرار گرفتن ذخایر ارزی خزانه در بهترین حالت خود، تجربه بی‌سابقه‌ترین تورم اقتصادی در سال های اخیر، قاچاق کالاهای یارانه‌‌دار از ایران به اقصی نقاط دنیا و لزوم تحقق شعار مبارزه با فساد و رانت، اهم دلایلی هستند که باید به موجب آنها اصلاحات عمیق اقتصادی در این زمان توسط دولت اجرا شود.

وی در بخشی از سخنان خود از تقسیم بندی روزانه نان در کشور، در سالهای آینده، خبر داد و تصریح کرد: با هدف ممانعت از قاچاق آرد و نان از کشور، در آینده، نان به مقدار کافی و به انتخاب شهروندان در قالب سهمیه‌های مشخص و بصورت کیلویی عرضه خواهد شد؛ زیرا در عرضه نان به صورت عددی، امکان نظارت مستمر بر رعایت استاندارد وزن هر عدد نان در کل نانوایی‌های کشور عملاً ممکن نیست.

محمد خزایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 12 به عنوان میزبان، در حاشیه این نشست، اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست تخصصی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه‌ اقتصادی، ایجاد فرصت کسب اطلاع و بحث و بررسی در خصوص علت و چند و چون اصلاحات اقتصادی اخیر در کشور برای فرهنگیان فرهیخته این منطقه بود.


دانش آموز خبرنگار؛ امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار