برگزاری دوره خودامدادی و دگرامدادی در پژوهش‌سرای فارابی منطقه ۱۲

تهران (پانا) - کارشناس مسئول سلامت و تندرستی منطقه ۱۲، ضمن اعلام برگزاری دوره توانمندسازی مراقبین و رابطین سلامت برای حفظ سلامت دانش‌آموزان از برگزاری دوره‌های خودامدادی و دگرامدادی در پژوهش‌سرای فارابی منطقه 12 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره خودامدادی و دگرامدادی در پژوهش‌سرای فارابی منطقه ۱۲

فرشته لطیفی؛ کارشناس مسئول سلامت و تندرستی منطقه ۱۲ از برگزاری دوره خود امدادی و دگر امدادی در پژوهش‌سرای فارابی خبر داد.

لطیفی گفت: با همکاری زهرا رحیمی، کارشناسی نیروی انسانی دوره خود امدادی و دگر امدادی چهار روز متوالی به مدت ۲۴ ساعت در پژوهش‌سرای فارابی منطقه برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره توانمندسازی نیروهای مراقبین و رابطین سلامت مدارس برای حفظ سلامت و امدادرسانی به دانش‌آموزان در زمان بروز حادثه در مدرسه است.

لطیفی گفت: مراقبین و رابطین سلامت نقش مهم و خطیری در مدرسه بر عهده دارند. از مهمترین وظایفشان توجه به حفظ سلامت دانش آموزان است و همین امر ضرورت ایجاب می‌کند کلاس‌های آموزشی در این زمینه پربارتر برگزار شود.

لطیفی در ادامه افزود: این دوره تکمیلی به دو صورت تئوری و عملی اجرا شد و فراگیران با موضوعات امداد در خونریزی ها، خفگی، شوک، گرمازدگی، سرمازدگی، حمل مصدوم، بانداژ و غیره آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار