با هدف توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی منطقه ۱۲ برگزار شد:

کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی دارالقرآن معصومین علیهم السلام

تهران (پانا) - کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۲ با تاکید بر شرایط جدید مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال جدید، از برگزاری دوره‌های توانمندسازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی دارالقرآن معصومین علیهم السلام

معصومه شمشادی؛ کارشناس مسئول قرآن، عترت ونماز منطقه ١٢ از برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی منطقه ۱۲ خبر داد.

شمشادی اظهار کرد: با توجه به تغییرات مسابقات قرآن، عترت و نماز در سال تحصیلی جدید با همکاری رشیده محمدی؛ مدیر دارالقرآن معصومین علیهم السلام کارگاه آموزشی برای معاونین پرورشی متوسطه در آن مرکز برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که در دو روز متوالی برای معاونین و مربیان پرورشی برگزار شد، موارد مربوط به چگونگی برگزاری مسابقات حفظ، تواشیح، مسابقات قرآن، عترت و نماز و سامانه‌های نورینو و پادا تبیین و تشریح شد.

شمشادی اضافه کرد: با همکاری مدیر جدید دارالقرآن و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بعد از اتمام مسابقات در مرحله آموزشگاهی کلاس‌های آماده‌سازی دانش آموزان منتخب برای حضور در مسابقات منطقه ای با حضور اساتید باتجربه در دارالقرآن معصومین علیهم السلام تشکیل خواهد شد.

شمشادی اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز موجب شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان و پرورش حس مذهبی آنها می‌شود و برای کسب نتایج رضایت‌بخش در حوزه قرآن، عترت و نماز به همکاری مضاعف مدیران و معاونین پرورشی توانمند و پرتلاش نیازمندیم. با توجه به پتانسیل خوب منطقه و دانش آموزان مستعد و پرتوان منطقه ۱۲، کسب نتایج رضایت‌بخش دور از ذهن نیست.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم با تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای همکاران پرورشی و دانش آموزان، گام‌های موثری برای گسترش، توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن، عترت و نماز برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار